Gå til innhold

Jeg vil gjerne bli spådd :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en jente, født 30.03.79.

Kan du se noe på meg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når vil jeg bli gravid igjen? Og hvor mange barn vil jeg få?

Skrevet

Jeg får opp graviditet på deg i 08, men får ikke opp før i mai. Får opp at dere vil få en gutt. Hadde tenkt å skrive nestemann, fordi jeg følte at dere hadde et barn i fra før, men ble litt usikker. Får opp tre barn totalt. Fikk opp jente, gutt, jente. Hvis dere ikke har ei jente ifra før, så er jeg faktisk litt usikker på kjønn hvis dette blir førstemann. Får da har jeg fått opp to forskjellig

Skrevet

Vi har en jente fra før ;o) Og den gangen visste jeg at jeg kom til å få jente før hun i det hele tatt ble til. Og har alltid trodd jeg kom til å få en av hver. Moren til min samboer ble spådd en gang og da fikk hun beskjed om jeg kom til å få to jenter tett, men jeg håper selvfølgelig at du får rett! Lenge å vente til mai da... hadde håpet jeg var gravid nå jeg :o) Hehehe! Men så lenge du får opp noe så får jeg vel være fornøyd! Vi brukte over 2 år på førstemann!

Takk for hjelpen!

Skrevet

Jeg er ganske ny på dette da.. Driver å utvikler evnene mine. Så hender jeg tar feil jeg også. Så selv om jeg får opp mai, så må du ikke gi opp håpet om at det skal skje før.

2år ja,det er lenge når man ønsker seg barn. Det vil nok ikke ta like lang tid nå. Skal ikke se bort ifra at det du føler er rett. Kanskje du har en liten evne der selv. Man trenger ikke å se alt, er nok med bare følelser. Var slik jeg begynte å oppdage evnene mine selv;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...