Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

sist gang jeg ble spådd så hadde hun rett hun som spådde, jeg ble gravid den mnd men mistet....

nå har 2 stk spådd januar og ei januar/februar er mnd jeg vil bli gravid... blir spennende og se om d stemmer...

syns d er litt gøy å bli spådd jeg..... :) tenk hvis d stemmer.... da vil jeg bli gravid denne mnd:)

hehe.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil også bli spådd, men jeg syntes det er så dyrt å ringe.. dessuten er det litt skummelt også :o)

Skrevet

jeg har ikke ringt... jeg har blitt spådd av di her inn på spå og horoskop.... vet jo ikke om jeg tror på sånt... men jeg går inn i januar med gått mot og satser på den sitter..... hehe....

da klarer jeg sikkert å slutte å tenke på at jeg egentlig skulle vært 16 uker på vei.... jeg klarer ikke la vær å tenke på d... d er ganske frustrerende....

men nå er januar mnd for oss... hehe..... vi får håpe d klaffer for oss begge..... d hadde vært morro:)

Skrevet

Da skal jeg gå inn der å sjekke :) Morsomt om hun kan se noe, og at det skjer noe SNART!

Lykke til du også!

Skrevet

heheh,jeg ble spådd å bli gravid dette året.Har IKM til neste helg så spennende å se....Men tviler egentlig:/

Skrevet

lykke til foresten=)

Skrevet

hehe, blir spennende dette...

nå er d ei til som har sagt januar/februar... så nå får vi se.... nå klarer jeg nesten ikke vente... hehe:)

Skrevet

4 sytk spådde meg graviditet i november ingenting skjedde så ha ikke store troen....

Skrevet

nei jeg har ikke d, men d er jo artig å se om d stemmer da.... :)

d har jo stemt engang så da kan d jo hende d stemmer igjen....

Skrevet

jeg og ble spådd i går, der vart det spådd at jeg kanskje allerede var gravid, eller kom til å bli det i nærmeste fremtid. Jeg har IKM 6.-7.jan.

Er litt spennende ja, selv om jeg egentlig ikke tror på sånt! :)

Men, tenk viss jeg er gravid nå da! ;)

Skrevet

Er blitt spådd av både Kimby, Stratosen og Aurora at jeg skulle bli gravid i juletider og tste positivt i januar , ikm i morgen så dette blir KJEMPESPENNENDE!!!

HÅPE- HÅPE AT DEI HAR RETT! :-)

Skrevet

oy så spennenede..... gi oss tilbakemelding så fort du har testet..... aurora har spådd medg også....

Skrevet

Inne på spå og horoskop sidene her på Dib. Eget forum :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...