Gjest Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 sist gang jeg ble spådd så hadde hun rett hun som spådde, jeg ble gravid den mnd men mistet.... nå har 2 stk spådd januar og ei januar/februar er mnd jeg vil bli gravid... blir spennende og se om d stemmer... syns d er litt gøy å bli spådd jeg..... tenk hvis d stemmer.... da vil jeg bli gravid denne mnd:) hehe.....
Mauameg Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Jeg vil også bli spådd, men jeg syntes det er så dyrt å ringe.. dessuten er det litt skummelt også )
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 jeg har ikke ringt... jeg har blitt spådd av di her inn på spå og horoskop.... vet jo ikke om jeg tror på sånt... men jeg går inn i januar med gått mot og satser på den sitter..... hehe.... da klarer jeg sikkert å slutte å tenke på at jeg egentlig skulle vært 16 uker på vei.... jeg klarer ikke la vær å tenke på d... d er ganske frustrerende.... men nå er januar mnd for oss... hehe..... vi får håpe d klaffer for oss begge..... d hadde vært morro:)
Mauameg Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 Da skal jeg gå inn der å sjekke Morsomt om hun kan se noe, og at det skjer noe SNART! Lykke til du også!
storebror og junibaby=) Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 heheh,jeg ble spådd å bli gravid dette året.Har IKM til neste helg så spennende å se....Men tviler egentlig:/
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 hehe, blir spennende dette... nå er d ei til som har sagt januar/februar... så nå får vi se.... nå klarer jeg nesten ikke vente... hehe:)
shine77 Skrevet 2. januar 2008 #8 Skrevet 2. januar 2008 4 sytk spådde meg graviditet i november ingenting skjedde så ha ikke store troen....
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #9 Skrevet 2. januar 2008 nei jeg har ikke d, men d er jo artig å se om d stemmer da.... d har jo stemt engang så da kan d jo hende d stemmer igjen....
steinbukkjente '85:) Skrevet 2. januar 2008 #10 Skrevet 2. januar 2008 jeg og ble spådd i går, der vart det spådd at jeg kanskje allerede var gravid, eller kom til å bli det i nærmeste fremtid. Jeg har IKM 6.-7.jan. Er litt spennende ja, selv om jeg egentlig ikke tror på sånt! Men, tenk viss jeg er gravid nå da!
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 2. januar 2008 #11 Skrevet 2. januar 2008 Er blitt spådd av både Kimby, Stratosen og Aurora at jeg skulle bli gravid i juletider og tste positivt i januar , ikm i morgen så dette blir KJEMPESPENNENDE!!! HÅPE- HÅPE AT DEI HAR RETT! :-)
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #12 Skrevet 2. januar 2008 oy så spennenede..... gi oss tilbakemelding så fort du har testet..... aurora har spådd medg også....
Dotten Skrevet 3. januar 2008 #14 Skrevet 3. januar 2008 Inne på spå og horoskop sidene her på Dib. Eget forum
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå