vitrehei Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Hvordan feirer dere nyttårsaften? og hvor gamle er barna deres?
Mille** Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Vi pleier å feire sammen med gode venner som har barn på samme alder som våre. Da møtes vi til god middag, koser oss med god drikke, ungene leker og spiller spill mens de venter på at kl skal bli 12. Våre barn er 9 år og 8 mnd og 2 år og 4 mnd. Minsten legger seg til vanlig tid, eldste er våken til etter rakettene ved midnatt. I år blir vi alene da snuppa plutselig begynte å spy i dag tidlig. Kjipt, men thats life...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå