mæjah Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 godt nyttår alle sammen håper det blir ett fantastisk år med masse babykos
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Godt nyttår til deg også og lykke til med fødsel:-)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 God nytt år alle sammen, neste år blir vi foreldre og livet blir aldri det samme igjen. Fra det sekunden vi går inn på sykehuset for å føde lille poden vår er liver forandret for altid. Men ååå så fint det blir, som jeg gleder meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå