hope4bebis Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Hei alle sammen og takk for det gamle! Jeg har IKM i morgen eller overimorgen. Testet med CB i går og i dag og mener heøt bestemt at jeg kan se en veldig veldig svak strek på disse testene. Tok derfor og kjøpte meg en First signal for å teste med den siden jeg mener at jeg kanskje kan se en rosa strek bedre. CB tok jeg i morges med første urin kl 06.20. First signal tok jeg med andre urin kl 09.30 altså tre timer etterpå. Denne er helt blendahvit!! Skal ikke First signal være mer følsom enn CB? Er det kun siden det kun var tre timer i mellom? Jeg drakk ikke noen ting mellom disse to testene. Håper så inderlig at jeg er gravid, men tør ikke håpe for mye. Blir så skuffet da hvis det ikke er sånn.. Takk for at du orket og lese alt dette her
babysjuk82 Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Hei.har opplevd d samme.kunne se en svak strek på cb. Men va ikke gravide.oplevd 2 ganga.trur dn vises bitelitt uans eg. Men for al del,du kan vær gravid å.men prøv m en ny test.
snartmammatil7 Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Heisann :-) Hva med å prøve en sånn cb digital? Da får du opp i displayet gravid hvis du er det, og ikke gravid hvis du ikke er det :-) Jeg kjøpte noen billige tester fra Danmark, og 2 var svakt, svakt positive, mens 1 var negativ. Med en sånn digital fra CB fikk jeg opp "gravid" med en gang Masse lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå