Mauameg Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Denne måneden har jeg vært ganske uvel etter el, småkvalm, svimmel, humøsvingninger, stor apetitt. De to siste dagene har jeg ligget våken om nettene med skikkelig urolige ben og idag morges hadde jeg skikkelig metallsmak i munnen. Men viste den teite testen positiv??? NEIDA!! Er riktignok dag 29 og jeg tror ikke jeg har IKM før i morgen eller noen dager senere... Men jeg kan da ikke innbille meg alt det her?? Jeg har ikke noen ømme pupper da, men det er vel ikke alle som får det heller?? Jeg får ta en test om et par dager igjen, hvis ikke TR dukker opp da....
så gla' Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Hei hei! Så lenge tanta holder seg borte, er det jo bra *S* og siden du kanskje ikke har ikm før om et par dager, kan det være for tidlig å teste. Krysser fingrene for at symptomene dine bare blir sterkere og sterkere, og at neste test blir positiv. Ikke for å ta for deg håpet, men kroppen er en rar innretning, og du kan faktisk gå med alle disse symptomene, og likevel ikke være gravid. Jeg skulle egentlig teste i dag, og var så sikker på at noe var i gjære nå. Men nei da. Den gang ei. Jeg har den siste uken vært utrolig trett, økt matlyst, luft i magen, reagert på salt. I går var t.o.m brystene litt småømme. Men, så kom den hersens tanta i natt da. Så ja - ikke uvanlig med disse symptomene selv om en ikke er gravid. Det er vel noe med at vi lever i håpet, og ønsker så sterkt. Håper uansett det ikke er sånn for deg. Krysser fingrene for at en liten spire er på vei. Masse lykke til!
Mauameg Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2007 Ja kroppen er en rar ting den. Er fortsatt kvalm, så jeg håper på en positiv test om noen dager! Så kjedelig at tanta dukket opp i natt da... det som er rart er at det har dukket opp symptomer jeg ikke har har tenkt på en gang, slik som urolige ben og det med metallsmak. Urolige ben var jeg skikkelig plaget med på slutten av forrige svangerskap og det hadde jeg helt glemt. Men om jeg nå kanskje mangler et eller annet av vitaminer og metaller kan jo kanskje være svaret på det. Så til det motsatte er bevist krysser jeg fingrene! Hehehe.... Lykke til neste gang i hvert fall og godt nytt år!
så gla' Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 Takk for det, og godt nytt år til deg og dine også. Du får holde oss oppdatert på testing da ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå