Mille** Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Våkna av at storetuppa spydde utover hele gulvet stakkars! Nå har vi vært så mye syke i det siste at jeg er drittlei! Både jeg og gubben har hatt det to ganger og nå fikk hun også det for 2. gang. Har 4 kilo pinnekjøtt stående i vann, skulle jo ha gjester i dag. Syns synd i de også som plutselig blir sittende alene på nyttårsaften.....urk....Jaja, man får ta det som kommer, ikke noe annet å gjøre... Godt nyttår!
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Å, nei... :-( Dere har jammen hatt nok oppkast nå! Bare ikke du får det igjen... :-S Godt nyttår uansett - jeg gleder meg vilt til pinnekjøtt.
Mille** Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2007 Får jeg det igjen så kommer jeg til å begynne å gråte!! Hehe....kjenner jeg får angst bare ved tanken!! Skjønner ikke at det går an å få så mye omganssyke, og alle på hver sine tidspunkt! Urk.... Såfremst ikke vi voksne blir syke så blir det pinnekjøtt her i kveld altså, får høre med vennene våre om de vil ha ett par kilo ferdig utvannet pinnekjøtt. ;o)
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 Å nei, så leit. Kjenner meg godt igjen i at det er masse sykdom i hus. Håper det bare var denne gangen da, at det går fort over. Vennene deres skjønner det nok godt. Håper dere får kose dere med pinnekjøtt, og at dere andre ikke får det. Klem til deg og dine
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 uffda.. god bedring til dere! Gjestene kommer til å forstå dere godt! og det er jo bedre å si ifra enn at de skal bli smitta også.. skjønner at dere er driit lei sykdom... det er vi her i huset også.. først en uke med omgangssyken ( mini og sambo.. jeg slapp unna..) så noen dager med feber, forkjølelse og slapphet.. ( mini og meg...) festlig!! klem til dere!
Mille** Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. desember 2007 Takk for det! Ja vennene våre skjønner det nok godt, de er vant med en del sykdom i heimen de også, 3 barn som de har. ;o) Klem
grå :) Skrevet 31. desember 2007 #7 Skrevet 31. desember 2007 her ligger hele gjengen så føler med deg. god bedring!
Mille** Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. desember 2007 Takk for det og godt bedring til dere også. Kjip tid å være syk på....
grå :) Skrevet 31. desember 2007 #9 Skrevet 31. desember 2007 skal være enig der. her har det vært sykehus og valige sykdommer siden tidlig i desember. begynner å bli litt smålei nå. har ikke fått feira nesten noe*blæh*
Mille** Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 31. desember 2007 Huff da, sykehus og greier. Da tror jeg ikke jeg skal sutre så veldig over litt spy og diare. Nå kan det vel bare gå oppover da! ;o) Klem
*Rutletutt* Skrevet 31. desember 2007 #11 Skrevet 31. desember 2007 Uffda, vennen - dere har jammen vært mye syke i det siste - urettferdig! Håper hun kommer seg snart da og dere andre slipper unna denne gangen. Klem og GODT NYTT ÅR!
Mille** Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 31. desember 2007 Takk snuppa! Ja, vi har hatt nok, mer enn nok!! Klem tilbake og godt nytt år! )
~Fanta~ Skrevet 31. desember 2007 #13 Skrevet 31. desember 2007 Ånei, så kjedelig da:o( Men dere har jo strengt tatt hatt nok nå!! Får bare krysse fingrene da, for at dere andre holder dere frikske! Og at kanskje snuppa "bare" kastet opp, og at det ikke er hele smørja en gang til.... Måtte dere få en fin nyttårsfeiring uansett! Godt nytt år til deg og dine God bedringsklemmer fra...
Mille** Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #14 Skrevet 31. desember 2007 Jepp, kjempekjedelig! Vi får håpe det ikke blir mer enn litt oppkast, hvis lille snupp blir smittet blir jeg fortvila altså, hun har ikke akkurat vett til å bøye seg over bøtta, blir så grisete!! Urk... Godt nytt år til deg og dine også! Takk for god bedringsklemmene, klem tilbake fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå