mamma til tre prinsesser Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 er på RD11 i dag, og siden jeg fikk super super svake streker på testene på RD 7 og 8,(måtte holde de i en viss vinkel rett under lysspotten for å se noe, så jeg stolte ikke helt på de) måtte jeg ta en ny test i dag. ville svært gjerne gå inn i det nye året med positiv test. tok først en stavtest fra billigtester(er det jeg brukte på dag 7 og 8 også), men jeg satt i dårlig lys så jeg så ikke så mye av teststreken. hadde en trepakning med cb dig liggende, så jeg bevilget meg å teste med en sånn også, for å få det svart på hvitt liksom, og jammen kom det ikke frem GRAVID i vinduet. måtte skru på bedre lys, og da så jeg streken på billigtesten også (uten å nistirre på den i riktig vinkel og lys, ser den med det blotte øyet). to klart positive tester altså, å det tre dager før ikm, det virker vel lovende det?
chick28 blir trebarnsmamma=) Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Gratulerer så mye=) Kjempe koselig å starte året på denne måten,jeg er en dag før IKM i dag og har ca 12 positive tester siden onsdag forrige uke=) hehe...lider av teste-syndromet.... Klarer fortsatt ikke tro på det, regner med mensen kommer som vanlig i morgen jeg=) Skal til legen å levere inn ny urin-prøve=) Men dette er kjempe topp å høre, nyt tiden. Og GRETULERER igjen!!!=)
venter7 Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Gratulerer så mye!!!! Jeg skal teste i morgen tidlig, og håper selvfølgelig også på en fin start på det nye året:) Men uansett: Kos deg masse og nyt graviditeten!!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 Gratulerer så mye :-) Lykke til som gravid i 2008!!!!
74skytte Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 GRATULERER! Da er det ikke tvil. Da sitter den. Kos deg masse i tiden fremover.
mamma til tre prinsesser Skrevet 1. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 1. januar 2008 tusen takk alle sammne, og gratulerer til dere andre gravide også. her helt i skyene her, har ventet så lenge på å se den berømte teststreken. 74skytte; masse lykke til med nytt forsøk etter jul, det blir nok din tur da.
anonimo & gullprinsen :o) Skrevet 1. januar 2008 #9 Skrevet 1. januar 2008 Gratulerer ) Lykke til med svangerskapet!
lilly01 Skrevet 1. januar 2008 #10 Skrevet 1. januar 2008 Lycke til du og, her ramler det visst in positive tester bra start på året dette. Grattis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå