Gå til innhold

oi oi oi, kan det være sant?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er på RD11 i dag, og siden jeg fikk super super svake streker på testene på RD 7 og 8,(måtte holde de i en viss vinkel rett under lysspotten for å se noe, så jeg stolte ikke helt på de) måtte jeg ta en ny test i dag.

ville svært gjerne gå inn i det nye året med positiv test.

tok først en stavtest fra billigtester(er det jeg brukte på dag 7 og 8 også), men jeg satt i dårlig lys så jeg så ikke så mye av teststreken. hadde en trepakning med cb dig liggende, så jeg bevilget meg å teste med en sånn også, for å få det svart på hvitt liksom, og jammen kom det ikke frem GRAVID i vinduet. måtte skru på bedre lys, og da så jeg streken på billigtesten også (uten å nistirre på den i riktig vinkel og lys, ser den med det blotte øyet).

to klart positive tester altså, å det tre dager før ikm, det virker vel lovende det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye=)

Kjempe koselig å starte året på denne måten,jeg er en dag før IKM i dag og har ca 12 positive tester siden onsdag forrige uke=) hehe...lider av teste-syndromet....

Klarer fortsatt ikke tro på det, regner med mensen kommer som vanlig i morgen jeg=) Skal til legen å levere inn ny urin-prøve=)

Men dette er kjempe topp å høre, nyt tiden.

Og GRETULERER igjen!!!=)

Skrevet

Gratulerer så mye!!!! Jeg skal teste i morgen tidlig, og håper selvfølgelig også på en fin start på det nye året:)

Men uansett: Kos deg masse og nyt graviditeten!!

Gjest Bjørnen Collargol*gravid*
Skrevet

Gratulerer så mye :-)

Lykke til som gravid i 2008!!!!

Skrevet

GRATULERER! Da er det ikke tvil. Da sitter den. Kos deg masse i tiden fremover.

Skrevet

tusen takk alle sammne, og gratulerer til dere andre gravide også. her helt i skyene her, har ventet så lenge på å se den berømte teststreken.

74skytte; masse lykke til med nytt forsøk etter jul, det blir nok din tur da.

Skrevet

Gratulerer så mye :o)

Skrevet

Gratulerer :o)

Lykke til med svangerskapet!

Skrevet

Lycke til du og, her ramler det visst in positive tester bra start på året dette. Grattis

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...