Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er med? :) hvor mange er i faresonen?

jeg hadde termin i går og vil gjerne føde i natt etter kl.00.00 :) :)

men d skal vel litt til og klare det da...hehe....

GODT NYTTÅR :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God morgen! Jeg har også bestilt nyttårsbarnet! Våknet opp og var så glad jeg ikke fødte i natt! Har termin 6.jan. med nr 4., har aldri gått over termin! Klem og lykke til til deg, og alle dere andre fødeklare!

Skrevet

slenger meg på...hadde termin for to dager siden.

Skrevet

Jeg slenger meg på! Har termin 4 januar! Har ikke noe følelse på at fødsel vil skje rett etter kl 00.00 i dag, men man kan jo håpe! :-)

Skrevet

Jeg har termin i natt: ), så håper noe skjer! Hva skal jeg gjøre i kveld forå få nyttårsbarnet? :)

Skrevet

termin om 5 dager,så er jo lov å håpe:) bare det ikke blir 23.59 i dag!!! lykke til alle sammen;)

Skrevet

Jeg er med, 4 dager over - men fortsatt ingen tegn på fødsel i gjære...sukk. 12 timer igjen, burde vært igang nå skulle jeg hatt nyttårsbabyen i magen.

Men håper det blir en fra bim da - gleder meg til å se den lykkelige mammaen og babyen på tv imorgen :o)

Masse lykke til alle sammen :o)

Skrevet

jeg har også lagt inn bestilling på nyttårsbarnet, men tror jaggu guttungen i magen har avbestilt den bookingen ;-p

er 12 dager på overtid, så i faresonen er jeg helt garantert... men har ikke troa på noen fødsel rett rundt hjørnet!

Skrevet

Jeg er nå tre dager på overtid, og føler jeg er godt i faresonen ja! Håper så inderlig at jeg går over til januar, men noe nyttårsbarn trenger jeg ikke få. Kan godt komme en unge før meg, så slipper jeg så mye oppstyr :-) Men sitter som på nåler her nå. Letter ikke en finger uten at jeg er helt nødt, men i mårra skal jeg på lang gåtur :-)

Skrevet

PHØ det blir ikke meg i allefall for her er det bare masrier uten noen som helst funksjon! VAr på kino i går og det skulle jeg IKKE ha gjort for han ble helt rabiat i magen og strekte seg og dæven det var vondt og masriene og kynnere haglet på etterpå og i natt, AU. I am legend er forøvrig en dritt dårlig film bare for å ha sagt det!

Jeg kjenner frustrasjonen nå altså, men ønsker alle dem som er med i kampen lykke til! Håper en av oss på BIM får nyttårsbarnet og ikke ett sånt hastesnitt som blir drøyet til rett over midnatt. Ja, det har skjedd, min jm fortalte historier om dette - jeg personlig synes det er juks!

Vel godt nyttår fra meg... blir vel blidere utover dagen når han roer seg og smertene forsvinner litt og kalkunen er fortært hehe

Skrevet

jeg får melde meg på også... hehe.. termin om 2 dager... kan godt tenke meg å få den ungen ut!!!

Skrevet

Melder meg på her! Hatt masserier siden jeg våkna idag, nå har jeg bestemt meg for å ta dagen heelt med ro, vil så gjerne være hjemme og spise kalkun og kose meg med resten av slekta ikveld, sykehuset frister ikke i det heletatt.. men, får såve så lite om nettene uansett, så om fødselen starter etter vi er ferdi med rakketene inatt så er jeg klar!;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...