Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Æ har fått time hos gynekologen min den 8. jan(for utredning iforh til min barnløshet), hvis æ ikke e gravid vente æ mensen dagen før. Bør æ avbestill tima mi, eller bryr itj gynekologa sæ om sånt? Skriv på de her forumet fordi æ ønski å vær anonym. Takknæmli for svar.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Jeg ville ringt å hørt med de, er ikke sikkert for de at det gjør noe. Jeg ville nok ikke likt å møte opp med mensen, men de forstår sikkert det siden dere prøver å få barn-.....
togutter-08og10 Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Jeg har vært på utredning hos gynekolog og første time kom når jeg forventet mens. Jeg ringte tilbake og jeg fikk ny time. Hvis du skal til gynekolog så skal han se på deg innv med UL og da er det greit å ikke komme mens du har mens. Tar du en annen time ca 14 dager etter så kanskje han ser om du har eggløsn etc.
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Tusen takk for svarene! Æ tar en telefon på onsdag, tænke æ.
Nordlyspar♥ Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Huff, her er det snakk om å være i MEGET prematur ammetåke for min del... leste nemlig feil og fikk ut av overskriften: Mens og GYM-time... huff, tror jeg må begynner med briller... Men tilbake til saken... du burde nok ringe å høre med de, du vil nok få ny time.. lykke til :0) og Godt nytt år :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå