Gå til innhold

Gruer meg til å komme tilbake på jobb etter nyttår...


Lykkeli <3

Anbefalte innlegg

Jeg er i dag 8 uker på vei. Første gang, og alt er selvfølgelig veldig fremmed for meg, og oss selvfølgelig.

De to, tre siste ukene har jeg bare villet sove konstant, fryser, gråter, er litt uvel i kroppen og vil egentlig bare være under dyna alene.... Kjempe koselig:)

Jeg jobber fulltid som servitør og bartender. Jobber kun kveld og natt, tre dager i uka er jeg ikke hjemme før i seks tida om morgenen, etter endt 12-timers vakt.

Til vanlig innbiller jeg meg at jeg er superkvinnen, men nå greier jeg det bare ikke. Løpe rundt i tolv timer, smile som en sol, og konstant være på alerten. Går også en del vakt i lokalet som tar ca 1000 gjester. Kjenner at jeg begynner å bli redd for fulle mennesker.....

Nesten så jeg ønsker å bli sykemeldt.

Er det veldig feigt???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

jeg skjønner deg godt, har selv en jobb som kan være rimelig stressende. leste i bladet, bedre helse nr 8 2007 at det ikke er sundt å jobbe natt når man er gravid, kan jo snakke med legen din og høre hva han mener ;o)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du bør snakke med legen din,det høres ut som du bør sykmeldes,ihvertfall til 50% og kanskje arbgiver har alternativer til deg på dagtid...jeg er selv på aktiv sykmelding (endelig) etter å ha vært på 100% i 3-4mnd,siden jeg jobber med transport og tunge løft til vanlig måtte arbgiver finne annen løsning,så jeg er vikar i resepsjonen vår istedet...passer meg utmerket,er faktisk på jobb nå....så snakk med både lege og arbgiver og finn en løsning...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...