fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 Har sittet og undret meg over dette... Føles som det skjer noe tragisk hver jul hvert år... Feks far&sønn som begge omkom etter en fisketur de var på... I fjor eller forfjor var det et par gutter som forsvant.... Hvert år er det alltid et eller annet tragisk ting som skjer i julen...
Sommer & sol:-) Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 huff ja... ulykker er tragiske uansett,men akkurat i julen syns jeg det er ekstra ille.... hun moren må jo hatt det helt forferdelig i romjulen...:-(
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2007 Jojo så klart er ulykker alltid tragiske uansett! Men lissom, forrige helg skjedde det ikke noe, og ikke helgen før det heller.. (ikke som jeg kan huske ihvertfall)... Men nå i julen, disse to som omkom på fisketur, knivstikking i Tromsø, et hus som kanskje skal eksploderer, 5 personer sendt til Stavanger sykehus , osv osv ... Ikke minst drapet på Bhutto... Så mye - i julen! Det synes jeg er litt merkelig .... Også kjenner jeg flere som har mistet sine nærmeste (da mener jeg barn) midt i juletiden... Det er helt helt ubeskrivelig trist!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå