Gå til innhold

Min situasjon - maserier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har i dag 38 dager igjen til termin - 28 dager igjen til keisersnitt. I kveld oppdaget jeg brunt/blodig slim på papiret etter at jeg hadde vært på toalettet. Ca en halvtime senere begynte jeg på et sett med kynnere som bare har blitt sterkere og sterkere - disse har vart i tre-fire timer nå. Har ikke tatt tiden på dem eller oppholdet i mellom, men de varer i hvert fall over tredve sekunder, og jeg synes de kommer veldig ofte. Kanskje hvert 5. - 10. minutt. I de siste to timene har jeg hatt veldig sterk hodepine og kvalme. Hodepinen har for øvrig kommet og gått de tre siste dagene.

Når det gjelder kynnerne er disse veldig harde, og noen av dem føler jeg på en måte "kveler" meg fordi de er litt smertefulle og kraftige.

Er det noen mulighet for at noe kan være på gang? Kan det være maserier jeg har?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplever for øvrig også å ha mensaktige smerter nederst i magen og tidvis også svakt i korsryggen.

Skrevet

Ligger her i sengen og er like forvirra som deg....jeg er helt gåen i ryggen og kynnerene kommer veldig ofte...ihvertfall hvert 7-min men i mitt tilfelle er det nok maserier

Skrevet

Forsøk å ta tiden imellom. Utifra det du skriver høres det ut som rier så jeg vil anbefale deg å ringe føden. Er noen ganger vanskelig å si sikkert, er jo veldig forskjellig fra person til person, og fra fødsel til fødsel. Jeg har selv gått med maserier i ca. 3 uker nå, men de er ikke regelmessige over lengre tid.

Ønsker deg masse lykke til! Klem fra meg

Skrevet

Hvor lenge har du igjen "lillegutten imagen" ?

Skrevet

Jeg er 37+2 du da?

Skrevet

jeg tror jeg skal ta tiden litt nå...men har blitt lurt av dem tidligere...lå over på føden en natt sist helg men dem dabba av..

Skrevet

Det er ihvertfall maserier du har hæppi,,,om dem er effektive er en annen sak...

Skrevet

Jeg er 36+6 i dag. Forstår godt hvordan du har det. Har sittet med telefonen i hånden flere dager i det siste, og på vei til å slå nr til føden. Håper han blir der inne litt til men. Merker at jeg begynner å bli ganske sliten.

Skrevet

JA SANT...Hadde jeg bare fått fred så skulle jeg nok ha roa meg ned men blir minna på det hele tiden..

trøsteklem:=)

Skrevet

Ønsker dere begge masse lykke til! :-) Klem

Skrevet

Takk like måte:=) hæppi har enten sovna eller tatt seg en tur på føden vil jeg tro

Skrevet

Ja det er veldig vanskelig å sammenligne hvordan det begynner. Min første fødsel startet faktisk slik HI beskriver. Nr 2 gikk jeg med maserier noen dager før fødsel og nå har det vært sånn i ca. 3 uker. Så stor forskjell! Du får bare forsøke å hvile så mye du kan imellom takene og ringe føden hvis det blir regelmessig over lengere tid. Det hjelper av og til med en varm dusj her.

Skrevet

Hei!

Jeg har ikke vært på føden, men derimot sovet forholdsvis godt i natt. Har hatt kynnere hver gang jeg har vært våken, og startet opp med dem da jeg stod opp også. Skjønner at kroppen er i "masemodus". Håper jeg slipper dette i tre uker, men forstår det er lite vi kan gjøre med det ;-).

Hvordan går det med deres kynnere? Er de harde?

Skrevet

Heia :) Ser detta innlegget e fra inatt da, men har hatt det på samme måte, litt opp å ned i nesten ei uke nå. å vil på det sterkeste annbefale og ta en varm og god dysj, det hjelper iallefall meg da;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...