H123 Skrevet 31. desember 2007 #1 Skrevet 31. desember 2007 vet ikke om dette innlegget passer inn her...har barn fra før og ammer fremdeles nr to som er ett år. men jeg har ikke fått tilbake mensen.. men nå har je fått noen rare symptomer... men om det er mensen som er i anmasj eller en luring til der inne vet jeg ikke.. har hatt halsbrann i noen uker og hatt en del utflod, seig, vel og merke.. og i dag har jeg så mange stikkninger i livmor-området... rart! blir litt nervøs... huff.. er jo så vanskelig å ha kontrollen når jeg ikke har hatt mensen på nesten 2 år! hmmm... hjelp...
Håperpåønskebaby Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Det kan jo godt være at du er gravid... men er jo bare en test som kan svare på det.. Gi oss gjerne tilbakemelding!
Trulte76 Skrevet 1. januar 2008 #3 Skrevet 1. januar 2008 er bare en ting å gjøre da..stikke på apoteket å kjøpe deg en test i morgen Men kan jo være du har fått igjenn eggløsninga di også da..at det er det du har
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå