Gå til innhold

ups... gravid igjen... hjelp..


Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke om dette innlegget passer inn her...har barn fra før og ammer fremdeles nr to som er ett år. men jeg har ikke fått tilbake mensen.. men nå har je fått noen rare symptomer... men om det er mensen som er i anmasj eller en luring til der inne vet jeg ikke.. har hatt halsbrann i noen uker og hatt en del utflod, seig, vel og merke.. og i dag har jeg så mange stikkninger i livmor-området... rart! blir litt nervøs... huff.. er jo så vanskelig å ha kontrollen når jeg ikke har hatt mensen på nesten 2 år! hmmm... hjelp...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo godt være at du er gravid...

men er jo bare en test som kan svare på det..

 

Gi oss gjerne tilbakemelding!:)

Skrevet

er bare en ting å gjøre da..stikke på apoteket å kjøpe deg en test i morgen

 

Men kan jo være du har fått igjenn eggløsninga di også da..at det er det du har :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...