Gå til innhold

Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt !!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei=)

ser at du sliter med ammingen og jeg vil bare si at jeg syns du har vært kjempeflink som har holdt ut så lenge.

jeg var også sånn som deg - skikkelig dårlig samvittighet for at jeg ønsket å gi meg. Jeg hadde en hormonell forstyrrelse og for få melkekjertler, og produserte ikke melk. fikk beskjed fra helsepersonell og eksperter om å gi meg med ammingen. men neida, det ville jeg ikke. Så jeg prøvde og prøvde, pumpet til jeg ble så sår at det kom blod i melka, gikk rundt med konstant dårlig samvittighet for at jeg ikke fikk dette til...

I mellomtiden fikk hun selvfølgelig mme, siden jeg faktisk ikke hadde melk i det hele tatt.

etter 2 måneder ga jeg meg. Det var en skikkelig psykisk knekk de første dagene og jeg hadde skikkelig dårlig samvittighet. Men så ble det bedre. For jeg så hvor mye mer fornøyd jenta mi ble. Natteskriket hennes stoppet omtrent da jeg sluttet å prøve å få melk. Stakkars liten, jeg hadde jo brukt mye mer tid på å pumpe, ha dårlig samvittighet og stresse enn jeg hadde gjort på å kose meg med henne!

babyen din har godt av morsmelk ja, men det aller viktigste er at babyen får masse kos og kjærlighet fra mammaen sin.

Dersom du ikke orker mer FÅR DU LOV å gi deg, du SKAL IKKE ha dårlig samvittighet for det! Du har prøvd hardt og har det ikke bra med ammingen.

Om du gir babyen mme så blir det like bra folk av det også!

Mamming er viktigere enn amming=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...