Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Jeg får nesten helt flat mage når jeg ligger... Og den kula når jeg står-.... flere? Så får jeg tak vis , kanskje 1- 2 ganger om dagen , sinnsyke smerter i ryggen. Det kjennes ut som om hodet porrer seg ned over. Må skifte stilling når dette skjer.. hvorfor? flere som har det slik?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #2 Skrevet 1. januar 2008 Hei! får også mindre mage når jeg ligger, er vel fordi alt synker innover og utover når en ligger. men disse smertene du snakker om kan jeg desverre ikke svare deg på..
2 tette - med flette Skrevet 1. januar 2008 #4 Skrevet 1. januar 2008 Jeg får også nesten helt flat mage når jeg ligger, men får ikke de fleste det da ? Om det gjør vondt fra ryggen ned mot rumpa, så er det vel fordi det presser ned der da ? eller ? Jeg skal ikke si noe jeg, for jeg vet nok ikke mer enn deg.. hehe
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2008 #5 Skrevet 1. januar 2008 Nå vet jeg ikke hvem som blir spurt her, men jeg er anonym 19.35 som svarte HI og jeg er i uke 30.
kaja & Andreas Skrevet 1. januar 2008 #6 Skrevet 1. januar 2008 har også flat mage og vondt i ryggen når jeg ligger.. tror det har noe med at babyen trykker ned på noen av nervene der bak.. husker ikke hvor jeg har lest det.. håper det var litt svar.. lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå