Lykkebarn og Mathilde Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Starter litt tidlig jeg med å ønske godt nytt år. Dagen i morgen er travel med besøk og nyttårsfeiring. Vi blir 10 stk hjemme hos oss med kalkun på bordet og noe godt i glasset. Så bærer det av sted til en uke i Egypt med venner. Så i morgen må jeg nok kose litt ekstra med lille gull. Tror det blir tøft å være en uke uten henne, men sikkert verdt det. Kommer sikkert tilbake med masse overskudd og energi. Skal virkelig nyte de siste ukene av permisjonen og gru glede meg til ny jobb. Vil takke alle for året som har gått. Det har vært fantastist. Uten denne gjengen i både motgang og medgang tror jeg barseltiden hadde vært utrolig mye tøffere. Varme nyttårsklemmer fra oss:)
Millapril Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Ønsker dere godt nytt år også! Håper dere får en fin feiring og en god tur til varmere strøk! Heldige dere! Nyttårs klem fra oss!
Bellen^2 Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 Tusen takk for det gamle året jenter! Det hadde ikke vært det samme uten dere! Vi skal ha et vennepar på middag i kveld, det blir biff på bordet med masse godt tilbehør og nok en liten skvett rødvin i glasset:) Godt nytt år alle sammen! PS: God tur Lykkebarn. Egypt hørtes bare så deilig ut nå! Skal tenke på deg når jeg sitter første dag på jobben og fruster litt;)
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 Henger meg på og sier igjen at det har vært godt å ha dere i dette året. For et år! :-) Kos deg masse i Egypt, det er deg vel fortjent. Så kan du slappe av vel vitende om at ting går bra hjemme, og at når du kommer hjem er alt i boks. Deilig :-) Her skal vi slappe av i dag, endelig en dag bare for oss (trodde vi, men så inviterte svigermor seg selv på middag i siste liten hmmmm hehe) men det blir uansett rolig. Har farta så mye i det siste så dette blir bra. Hadde tenkt å spise kalkun som vanlig, men det var utsolgt gitt, så da blir det entrecote og potetpancetta...mmm :-) GODT NYTT ÅR!
brummemamma- Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 Godt nyttår og gog tur til Egypt! Virker som et veldig hyggelig forum dette her, men mange hyggelige folk - ser frem til å plage dere med spørsmål i hele 2008!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 31. desember 2007 #6 Skrevet 31. desember 2007 Var nettopp ute og trillet en liten tur og tenkte tilbake på dette året 2007 :-) For et UTROLIG begivenhetsrikt år vi har vært igjennom dere!! Og så utrolig glad jeg er for at jeg har fått muligheten til å dele det sammen med alle dere! Her så skal vi ut til et vennepar i Asker og feire nyttår sammen med svigerbror og hans døtre, og vårt vennepar og dems døtre. Blir sikkert kjempekoselig som alltid :-) Og vi får overnatte der så Camilla får legge seg for natta som vanlig :-) Er litt spent på hvordan det går når det braker løs ved midnatt, men hun har iallefall ikke våknet av de rakettene som har smelt rundt huset her de siste dagene så jeg øyner et aldri så lite håp om at hun ikke våkner ;-) mange goooode nyttårsklemmer fra meg og Camilla!!!
Tussi og Maja Skrevet 31. desember 2007 #7 Skrevet 31. desember 2007 Hei jenter! Da er vi tilbake fra julefeiring i Trøndelag. Vi har hatt en fin tur og kost oss masse med familien. I kveld blir det nyttårsfeiring med bestemor og gubben hennes. Blir koselig det. Tusen takk for det "gamle" året til store og små! Vi har hatt utrolig stor glede av å bli kjent med dere og å leke og skravle med dere! Håper dere får et fantastisk godt nytt år, og at vi ses til koselige stunder i 2008 også!
Endelig ny spire i magen Skrevet 1. januar 2008 #8 Skrevet 1. januar 2008 Tusen takk for alt det hyggelige vi har delt sammen i 2007! Vi gleder oss til å dele mye med dere i 2008 også. Etterhvert begynner jo en ny epoke..jobb og barnehage og sikkert endel sykdom de små skal drasse med seg fra barnehagen. Og da er jeg sikker på at det blir godt å sette seg ned å sende noen spørsmål til dere jenter.. Vi skal sikkert også bli med kjent med den berømte tidsklemma... ja ja uansett håper jeg at vi klarer å treffes litt fremover uansett. Jeg skal ikke å begynne å jobbe igjen før 28 april.. så rop ut hvis noen vil møte oss.. ( ehh.. vi drar til thailand 8 feb i 3 uker også må jeg jobbe 3 uker men ellers har vi ikke så mye planer...hihi) Varme nyttårsklemmer fra meg og Benedicte
smurfen :o) Skrevet 1. januar 2008 #9 Skrevet 1. januar 2008 tusen takk for det gamle! Godt nytt år! Det har vært veldig kjekt å bli kjent med dere. Tror jeg hadde følt meg både unormal, rar og enda mer hysterisk hvis det ikke var for dere ) Ønser dere alt det beste i året som kommer. stooooor nyttårsklem fra oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå