Sissel84 Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Er det noen som vet om noen kjærringråd som virker? Er så lei av å gå gravid.. Så om noen har noe som virker vil jeg gjerne vite det.. Så jeg kan ta det i bruk i morgen kveld etter kl 24... Er i uke 39 så nå kan babyen få lov til å komme snart.. Bare han venter 24 timer til.. Så det blir en januar gutt.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Sæd...orgasme...stress hehe og selvsagt lakserolje
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #4 Skrevet 31. desember 2007 Trappevask, vindusvask, humpetur i bil (min far som er lege sverget til dette trikset da både søsteren min og jeg skulle bli født. Tror ikke det virket sånn kjempebra, men de var litt "desperate" de også.. Ellers har jeg hørt en teskje med kanel (delte meninger om dette, og mye kanel kan være skadelig), lakserolje (frister IKKE!) og turgåing. Som sagt; kjerringråd uten fnugg av dokumentert bevis, men så får du kanskje rene vinduer, da:)
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 jeg ble født 9 dager før tiden fordi min mor hoppet på trampoline hehe, er jo verdt et forsøk
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #6 Skrevet 31. desember 2007 Disse hoppe/humpe rådene gjør at jeg seriøst skal få mannen til å blåse opp pilatesballen etterpå...kan sitte å humpe foran tv. Nå henter mannen Nintendo - så vi skal få noe å fordrive kjedelig tid med. Humping og nintendo er mitt neste forsøk!!
tarante - keisersnitt 29/1 Skrevet 31. desember 2007 #7 Skrevet 31. desember 2007 Ellers er det et akkupressurpunkt mellom tommel og penkefinger som skal være veldig effektivt nær slutten, tror man skal trykke ned midt i mellom fingrene og så mot pekefingeren. Hold trykket noen sekunder og slipp sakte opp, gjenta 8-12 ganger på hver hånd. Repeter med ca 2 timers mellomrom i den våkene perioden... Tenkte jeg skulle prøve ut dette etterhvert i alle fall! Er enig i at humpete vei, gjerne med ekstrem profil på dekkene, i alle fall gir kraftige kynnere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå