Gjest marie-s Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Nå har jeg nettopp bestilt meg selv billett til James Blunt konserten som skal være i mars.....hihihi gleder meg som en unge, men før den tid så skal jeg innom kinoen igjen og sikle til han som spiller Arn i filmen om Tempelridderen Arn....for en deilig vår jeg går i møte, alt som mangler nå er billetter til Mika også....jaja two out of tree ain't bad;-) PS: om noen har en eldre bror som ser ut som en av de tre så er det bare å sende han over!
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Hmm storebroren min ligner på shrek, du kan få han gratis av meg:P
Gjest marie-s Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Ler og ler her....da tror jeg at jeg har møtt han allerede.....mange ganger;-P
Gjest marie-s Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 Hmmm....vi skulle heller ha lagt ut bilder på denne siden under profilene av single venner/familiemedlemmer.....hihihihi...nå har jeg dessverre ingen brødre (ikke som jeg vet om i hvertfall), men plenty av single venner jeg kan bytte bort.
WP-TLogPeanut Skrevet 31. desember 2007 #6 Skrevet 31. desember 2007 Hehehe synes du han er såå kjekk han Arn? hihi... bare jeg som ikke syns han falt helt i smak da Men BRA film da
Gjest marie-s Skrevet 31. desember 2007 #7 Skrevet 31. desember 2007 Å ja jeg syntes det, men etter å ha lest bøkene så kunne han sikkert ha sett ut som fanden selv, for der får man jo vite hvordan han tenker også.....jada jeg vet at det er oppdiktet for slike prinser finnes ikke i virkeligheten, da er det faktisk større sjanse for at vi får oppleve dinosaurer igjen;-)
mammaspuppergo 14pp Skrevet 1. januar 2008 #8 Skrevet 1. januar 2008 James Blunt konsert? I Norge? Hvor???????
Gjest marie-s Skrevet 1. januar 2008 #9 Skrevet 1. januar 2008 Spektrum 25.03 :-) Gleder meg allerede
mammaspuppergo 14pp Skrevet 1. januar 2008 #10 Skrevet 1. januar 2008 Takk, takk, takk!!!!!!! Dit skal jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå