grå :) Skrevet 31. desember 2007 #26 Skrevet 31. desember 2007 jeg håper å bli kvitt noen kilo og kanskje få meg en liten jobb. jeg ønsker at vi også kan få noen dagers barnehageplass til jentene. utover det håper jeg at vi og alle rundt oss holder seg friske og raske og at det blir et positivt år for oss alle
Gjest Riga + snulla & vesla Skrevet 31. desember 2007 #27 Skrevet 31. desember 2007 -håper jeg blir psykisk frisk, men belager meg på at det kan ta mer enn et år. -håper inderlig at snulla blir frisk i kneet sitt...forhåpentligvis så blir arrvevet mykt i 2008. -håper jeg og barnefar finner tilbake igjen, og at vi kan få et stabilt samliv -håper jeg får begynt på riktig utdanning til høsten (aner ikke hva jeg skal bli)
Gjest Skrevet 31. desember 2007 #28 Skrevet 31. desember 2007 Eg håper det nye året blir bedre enn det forrige...
OsloMor Skrevet 31. desember 2007 #29 Skrevet 31. desember 2007 Håper at ungene fortsatt holder seg friske og fine, samt resten av familien. At det går superbra på eksamene mine til sommeren, til tross for utfordrende fag. At et psykisk syk familiemedlem(inngiftet) får den nødvendige hjelp,slik at vi andre slipper å bli plaget av henne på daglig basis. At vi får dratt på en deilig ferie som inkluderer strand, sol og utland.
bente69;) Skrevet 31. desember 2007 #30 Skrevet 31. desember 2007 Jeg har to ønsker, men de kan ikke oppfylles i samme år. Ønsker vel kanskje mest at jeg bir gravid, etterfulgt av at jeg blir operert. Rekker begge deler med et skrik i 2008...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå