stjernene mine** Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 kan noen fortelle meg hvorfor det plutselig kommer brun utflod?! kom litt blod først igår , på morran idag var det en blodig slimklump lignende, ikke så stor på papiret da var på do. kan det ha vært slimproppen alle snakker om? og nå hele dag er det vært brun utflod.. noen som kan forklare meg litt? Skjønner ikke alt det her jeg..
hieri Skrevet 31. desember 2007 #2 Skrevet 31. desember 2007 Hei..Jeg har også brunlig utflod..Innimellom er det gulaktig på farge -mer slimtilblandet..Ringte føden jeg,de sa det nok var slimproppen som var gått..Jeg er snart i uke 38. Jordmor sa at det gjerne tok 2 døgn før fødselen kom i gang etter at slimproppen var gått..Meeeen...Har jo lest her inne på BIM at mange går lenge etter at slimproppen går...???Jeg vet ikke,men venter i spenning..Føler at noe har forandret seg 'down there' ihvertfall etter at jeg fikk denne utfloden..
mamma til 2 små:=) Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 ja det er nok slimproppen ...min var også brunaktig og blank
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå