hiffa Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 mamman min har vannrenser som sitter på vannkranen.. hadde dere brukt det til mme eller hadde dere kokt det? barnet er 4 mnd.
hiffa Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 31. desember 2007 her var det lite synspunkter syns jeg
lengter daler ned i skjul... Skrevet 31. desember 2007 #3 Skrevet 31. desember 2007 du kan vel bruke kaldt vann fra springen, men ikke varmt.
hiffa Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 31. desember 2007 bare kaldt vann og varme det i mikron?
lengter daler ned i skjul... Skrevet 31. desember 2007 #5 Skrevet 31. desember 2007 burde gå bra det, fikk beskjed på HS på 4 mnd kontrollen at vi kunne bruke kaldt vann nfra springen... men jeg koker det, er jo ikke store jobben akkurat.
hiffa Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. desember 2007 hjemme koker jeg det..men hun skal sove over hos bestemora si i natt,så tenkte kanskje det var mer lettvint for henne..
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2007 #7 Skrevet 31. desember 2007 Jeg bruker å koke opp ca 1 liter vann om morgenen som jeg har stående i en kanne m/lokk (som ble kjøpt inn spesielt for denne bruken). Så varmer jeg bare det jeg trenger i micro'n når det er mattid. Det fungerer bra for oss, da gutten vår har vært litt utålmodig og ikke hadde tid til å vente på at nykokt vann skulle avkjøles.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå