3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Snakket med ei fra barselgruppa mi her om dagen som hadde fått streng beskjed av helsesøster å kutte ut malt i mme'en fordi det var for mye sukker i det og heller gå over til Lactulose... Noen som har hørt det samme? Er jo dumt om lillegutt blir "sukkeravhengig" før han "må"... Dere som bruker malt, når sluttet dere å bruke det? Evt Lactulose?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 jeg sluttet med malt da jeg byttet mme. da forsvant den harde magen og han bajset som han skulle. prøv heller svisker. mos eller saft.¨ har ikke ungen problemer med avføring eller hard mage er det ikke nødvendig med noe som helt i mme'n.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 vis det var meg du mente så bruker jeg hipp.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 31. desember 2007 Han blir hard i magen hvis ikke vi bruker malt... Så et eller annet må vi ha i iallfall;) Gir litt sviskemos innimellom også... Bruker forresten NAN. Ingen andre problemer enn litt hard mage og der hjalp jo malten, så da har vi ikke brydd oss om å bytte mme;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå