Gå til innhold

Tåteflaske med flat "pupptut"...finnes det?

Anbefalte innlegg

Gjest Riga + snulla & vesla
Skrevet

Vesla bruker jo kun sånn smokk som er helt flat...hun har problemer med å ta flaska siden den er rund. Finnes det en flasketut som ligner de falte mam-smokkene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mam flaskene har sånne smokker på flaskene:)

Skrevet

NUK-smukkene er flate og har i tillegg et lite 'luftehull'

-på den måten svelger babyen mindre luft når den spiser!

Finnes i både latex og silicon!

Skrevet

Genialt! Men hvor får jeg tak i dette i morra? Har nemlig ikke sett sånn i butikken eller der de selger barneutstyr.

Skrevet

Mam flasker får du i dagligvare butikker:) De er lilla, blå, grønne og rosa i fargen:) Selv foretrekker jeg Avent sine flasker med mam smokker:) Snuppa tar bare mam smokker, men avent flaskene er så mye enklere å gjøre rene... Mam flaskene må skrus fra hverandre i hue og ræva, bokstavelig talt... hehe:)

Skrevet

Snuppa mi tar BARE disse! Og de selges KUN i Sverige......Men de er helt like MAM smokkene, sikkert derfor de er favoritten:-)

Skrevet

NUK selges på en del leketøy butikker... Bla "YES" kjeden, om jeg ikke tar helt feil...

Skrevet

Da ser det ut som nyttårskvelden er redda!:-)

Vesla har tatt aventflasker før, men nå klarte hun det ikke...fikk i henne mat med skje, men det blir jo tungvindt for mamma i lengden. Så håper inderlig at vi finner slike flasker og at hun tar dem!

Skrevet

selges på

spar,

ica maxi

obs

rema

men det er faktisk 20 kr i forskjell..

reme rimeligst.

ikke att eg er gjerrig.. men fant dette ut då eg kjøpte flaske nr 7.. hehehehe...:o)

Lykke til :)

Skrevet

Var faktisk på rema i jula for det var den eneste butikken som var åpen der vi var, men fant ikke sånne flasker...men når jeg tenker over det så var det veldig tomt i babyhylla, så den må nok ha vært utsolgt. Men nå er jeg i Skien, så her er det nok av butikker å velge mellom, så håper jeg finner den!:-)

Skrevet

Minimais bruker flate smokker, og nekta lenge å drikke av annen flaske enn mam. Anbefales :)

NB! Luftingssystemet på mam og avent er IKKE det samme! Dvs selv om mamtuttene passer til aventflaskene og omvendt så bør det ikke veksles på disse... da vil ikke luftinga fungere optimalt.

Skrevet

Her var Mam-flaskene mest brukt til Daniel ble 6-7mnd.

Likte ikke avent noe særlig.

MEN: ikke kjøp haugevis med Mam-flasker. De lekker.

Bare bruk mam-smokkene på Avent flaskene, det gjorde jeg.

I tillegg har mam-flaskene mange deler.

Skrevet

Mam flaskene..

Ellers er Tommee Tippee flaskene ganske lik en pupp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...