Gå til innhold

Ang. bollemus..... Help please! ( samme som sexdebatten)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dette selv og kan ikke fordra det. Går skjeldent i trange skjørt selvom jeg har fine slanke bein, sliter mange ganger med å finne bukser, og kan ofte få "cameltoe". Liker heller ikke å gå i bikini eller å ligge på stranda, for da buler det jo, og ser jo nesten ut som jeg har pikk. Ble faktisk mobba litt når jeg gikk på grunnskolen, folk erta og sa at det så ut som jeg hadde guttetiss.... så jeg synes det er kjempeflaut. noen som har gode ideer om hvordan man kan "skjule" det, altså "flate" ut musa slik at det ikke synes så godt under bukser/skjørt? Også lurer jeg på om det er noen som vet om det går an å fettsuge det området?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det handler om benbygging, ikke fett. Du kan legge på deg en formue og så blir bollemusa skjult!

Skrevet

Hva er bollemus - aldri sett en jeg........?

Skrevet

Bollemus er når det er ekstra fett på venusberget (foran).

Skrevet

Høres kjipt ut! Er det noen som får det etter at de har fått unger?

Skrevet

Har hørt at man har ikke bollemus før den vises når du går i bunad....

Skrevet

Skjule det tror jeg blir vanskelig.

Men om det plager deg veldig så ta det opp med fastlegen din. Det er nok mulig å fettsuge også der. Fastlegen din kan henvise deg videre.

Om du ikke vil ta det opp med fastlegen kan du prøve å høre hos en privat klinikk som driver med plastisk kirurgi.

Skrevet

Den fikk meg til å le høyt, kanskje hare jeg drukket nok i kveld...

Skrevet

Hahaha. Morsom tråd. Er ikke noe galt med "bollemus" vel:) Men legen fikser vel hvis der er for ille

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...