Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Har nå prøvd cerazette i drøyt to mnd, og blør i hytt og pine - dritt lei, orker ikke de pillene mer. Jeg trenger et ann etalternativ, men hva kan jeg bruke når jeg ammer?
Mammapudding Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Conludag minipille, jeg har brukt den i 1 mnd, hatt mensen som normalt og ikke merket noen bivirkninger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå