små Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Jeg satt inn spiral for 3-4 mnd siden, mensen har kommet og gått som den vil, og det har ikke være de store blødningene jeg er vant med fra før.. Heller ikke mensvondt.. Nå rett før jul fikk jeg småblødninger igjen, og de har vart til nå (har de fortsatt)..men ca 2 ganger om dagen de siste dagene (2-3 dager) har jeg fått skikkelige blødninger som har blødd gjennom den største OB etter en halvtime.. pluss jeg har hatt skikkelig menssmerter igjen.. Nå har jeg nettopp blødd gjennom igjen, og så datt det plutselig en liten "blodklump" i do..sikkert levra blod. Men det var så stor.. sikkert 5 cm lang og 1-2 cm tykk...aldri opplevd så store klumper før:S Hva skjer egentlig? Begynner det å stabilisere seg lit? Eller har kroppen klikka helt???
små Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 30. desember 2007 og hvorfor blir det så store klumper??
meg & to små vampyrer Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Store klumper er koagulert blod, ikke uavnlig ved kraftige blødninger. Det kan være at du reagerer slik på hormonspiralen (det var det det var?). Jeg blødde hver dag i 6 mnd med den:( Og har hatt bare blødningstull etterpå også.
små Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2007 ja, hormonspiral... Huff...vil ikek ha masse blødningstull:S takk for svar
meg & to små vampyrer Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Men om det er plagsomt så går du til legen og tar den ut. Det måtte jeg til slutt. Har hatt så store klumper som du snakka om etterpå samtidig med kraftige smerter. Men jeg lever enda:)
små Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 31. desember 2007 Var det vondt å ta den ut? Skal gi den noen mnd til....så får vi se.. Lenge siden du tok den ut? Hvordan går det nå da?
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 31. desember 2007 #7 Skrevet 31. desember 2007 Beklager at jeg spør - men kan dette være et SA? Har venninner som ble gravid på hormonspiral....
små Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 31. desember 2007 Tror ikke det altså.. jeg har vært "dårlig" i det siste, så jeg tok en test i julen bare for å forsikre meg..og det ble så negativ den kunne fått blitt.. jeg blødde jo, men hadde det vært en SA, så burde jo den vist litt positiv..ikek sant? Har aldri hatt SA, så vet jo egentlig ikke.. hehe.. Men uansett, jeg tror ikke det
fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 31. desember 2007 #9 Skrevet 31. desember 2007 Nei jeg er ingen ekspert på dette området jeg :-) Men beskrivelsen du ga, så høres dette ut som noe. Kanskje testen du tok var "for tidlig"? Nei jeg vet ikke jeg.. Kanskje du bør ta deg en tur til legen hvis denne blødningen ikke stopper. Men kan også godt være som hun andre her opppe skrev, at det er koagulert blod - som er vanlig ved kraftige blødninger... Lykke til og håper dette går snart over :-)
små Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 31. desember 2007 huff...hvis det skulle vært en SA, er det jo like greit at jeg ikek vet det...:/ Men skulle det ha vært det, hva med spiralen nå da? Er den sikker fortsatt? Det er nok bare mensen da, så tror ikke jeg trenger å tenke så mye på det:P hehe.. Uansett, takk for svar
små Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 31. desember 2007 Skjønner enda mindre nå.. Var og skulle bytte tampong nå, nesten ikke blod på den i det hele tatt..bare litt brunt og blod, pluss litt "slim"... djesses...merkelige greier!
små Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 31. desember 2007 og i dag er det bare litt brunt...hmm, lurer på når neste gigablødning kommer:/ Om en time eller to?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå