Gå til innhold

Okay, da er vi i gang med sengetøyvask :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skrev lenger ned her at Karosnuppa klaget over aua i magen i kveld. Nå har hun kastet opp 4 ganger den siste timen og jeg tror ikke det er noe mer igjen i den lille magen nå, stakkars liten...

Huff, jeg må nesten le litt også. Karopappa og jeg har løpt rundt med kluter og spybøtter som to forvirra høner. Det er første gangen i hennes 2 1/2-årige liv at hun har spysjuka og vi har jo bare så vondt av henne. Og trikset er jo å ikke skifte pysj med en gang, har jeg lært nå...

Nå sover hun søtt, lille vennen vår. Så lenge det varer :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff da, stakkars henne og stakkars dere! Omgangssyke er noe av det ekleste som finnes!!!

Håper det er fort overstått og at hun er pigg igjen i morgen. Som regel så er det jo å tømme magen og få litt ro, så er man pigg igjen.

God bedring!!!

Skrevet

Tømme magen, jomen sa jeg smør... He he...

Stakkars, hun har kastet opp to ganger til "siden sist". Det er omtrent ikke noe igjen, men...

Hadde tenkt å legge meg nå, men er livredd for ikke å høre henne, så jeg blir vel sittende en stund til :)

Skrevet

Au... det er jo så vondt.... og ubehagelig....

Nå har Knerten hatt omgangsyke 2 ganger på siste 6 mnd. så fy av meg.

Men håper ikke dere ligger i morgen da.... Noe som ikke er usannsynlig.

Vi lå jo etter tur her sist.....alle 4....

Nei vi snakker ikke om det, tar ikke sorgene på forskudd.

Lykke til

Skrevet

Vi la Knerten mellom oss på en haug med håndklær, da hørte jeg når han "brakk" seg og rakk å løfte balja fra gulvet.

Skrevet

Uff og uff...stakkars lille snuppa :(

Det er så ekkelt og de blir jo så fortvilet,trøtte som de er og føler seg sååååå dårlig.

Prøv om dere har å få i henne noen slurker med kald cola...rør ut kullsyren først. Det hjelper mot kvalmen og roer faktisk magen.

Masse god bedring,og krysser fingre og tær for at det ikke smitter dere....

Klem

Skrevet

No problemas, hun var frisk som en fisk på nyttårsaften. Jeg mistenker faktisk at det kan ha vært noe med kyllingmiddagen (vi spiste ute den dagen), for hun har vært helt pigg foruten vondt i magen og oppkast mellom 22 og 01 i forgårs...

Ja ja, det var to voksne slakt som skulle stelle til nyttårsmiddag i går. Men allting ordner seg :)

Og MSB - takk for tipset! Vi la henne mellom oss med håndklær overalt og det funket bra. Tror ikke jeg hadde fått sove i det hele tatt med henne på rommet sitt :)

Skrevet

Uff og æsj og stakkars liten! Det er jo så ekkelt, og så vondt når du står der med en liten syk unge som ikke helt forstår hva som skjer.

Vi hadde det i jula, ikke hyggelig, men det går jo over...

Iallefall godt det finnes vaskemaskiner!

Håper hun er bedre nå, og at det ikke er noe som smitter hele familien!

Skrevet

Så bra at det "bare" var noe matforgiftning...selv om det ikke er noe å spøke med.Dere burde si fra til der dere spiste..kylling er litt skummelt å spise ute,den må være veldig godt stekt...

Flottt at dere holdt dere friske,og håper at snuppa er i toppers form igjen!

Klem

Skrevet

Bare hyggelig å kunne dele noen tips.... Nød lærer naken kvinne å spinne......eller no` sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...