Gå til innhold

Skittent inne..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere som har noen i nær familie som har det så rotete/skittent inne at det er vanskelig å være der med babyen?

Blir sittende med babyen på fanget hele tiden, for det er ikke mulig å krabbe/leke på gulvet.. Skitt og søle tråkkes inn med sko. Skjeldent det blir støvsugd eller vasket...

Er så vanskelig synes jeg. Er ikke sånn hos noen andre , så der legger vi leker på gulvet når vi er på besøk og babyen får lekt.

I jula overnattet vi og det er ikke lett... Bærer babyen med over alt og har henne på fanget under måltider. :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta med deg et teppe eller noe neste gang! Kanskje tar de et hint...

(håper ikke det var meg du var hos)

Skrevet

Prøvde det, men teppet ble så møkkete med en gang.. Måtte kaste det etterpå, og masse hundehår som flyr oppå det med en gang, så det var ikke mye hjelp i...

Skrevet

Ta med langkosten....

Skrevet

He-he.. Ja da bør de ta hintet.. Men, alle som kommer og går er inne med sko der så hjelper ikke lenge.. Er som å legge ungen ute på en fuktig gårdsplass på et teppe...

Ville bare klage litt.. :-) Vi må jo bare ta det opp med de det gjelder..

Skrevet

Mulig jeg er sær, men jeg ville for alt i verden ikke dra på besøk med mitt barn til slike folk. Sorry om jeg fornærmer noen nå, men sånn er nå jeg. Hørtes hæslig ut.

Skrevet

Min kjære far har det litt sånn. Bestemor har alltid vært der og vasket en gang i uka, men nå har helsa hennes begynt å skralte litt, så hun klarer det ikke mer. Kjenner jeg blir skikkelig urolig i kroppen når jeg er der. Sier han må ordne seg vaskehjelp, men han tar meg ikke på alvor.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...