Gå til innhold

hvilken bhg-sekk anbefaler dere til ettåring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det dumt med en liten bergans?..er sånn i tvil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En ettåring trenger ikke sekk.

Skrevet

Kusina mi har en bergans til sønnen sin, og hun er storfornøyd med den.

Skrevet

Hehe...vi har en kjempestor sekk til 2 åringen vår, med plass til både dress, støvler og kosebamsen. Hun skal jo ikke bære den selv akkurat. Ville ventet med å investere i bergans sekk. :o)

Skrevet

trenger ikke sekk nei,men greit å ha en sekk med klær og diverse i bhg mener nå jeg. hva koster en bergans forresten? den minste..

Skrevet

vet ikke, men koster par hundre kanskje?

sønnen min begynte i bhg like før han fylte 2 år...eldre enn gutten din. Men for han var det kjempe stas med sekk...for da var han like stor som skolebarna :)

Skrevet

en sekk som skiftetøy og kosebamsen går ned i.. om det er en bergans eller en sekk du har fått fra arbeidsgiveren din med reklamelogo på er vel ikke så viktig..

Skrevet

Er kanskje litt bortkastede penger å kjøpe bergans vel? Spesielt siden ein plastpose kan gjer samme nytten.

Eg hadde kjøpt ein billigare sekk, som kanskje såg morsom ut for ungen sin del. Det er jo ikkje akkurat slik at ein treng ergonomisk tilpassa sekk for utstyr til barnehage.

Men for all del: liker du sekken så kjøp den.

Skrevet

fikk bergans-sekk til jul til 1åringen min. Tror jeg skal klare å ta vare på den så hun har den i noen år, og da kan bruke den selv. Kusina hennes på 2 har også bergans og er veldig fornøyd. Men det spiller ikke så stor rolle hvilken sekk man har til de da, når de ikke skal ha den på ryggen på tur osv enda.

Skrevet

nei det er ikke viktig hvilken sekk det er,hovedsaken er at hun har noe å ha klærne/matboks og diverse i.

Skrevet

den koster 300 kr. synes ikke det var noe ille pris jeg da. sjekka på nettet nå. koster vel etpar hundre for an vanlig sekk alikevel,så en hundrings til eller fra spiller liten rolle. jeg velger å tro at bergnas holder noen fler år enn en annen sekk kjøpt f.eks på sparkjøp.

Skrevet

kjøpte den lille bergans til snupa da hun var 1 og begynte i bhg. De er ute i skogen ofte og har med egen sekk med mat og drikke. Den koster vel en 300 men varer jo leeeenge. nå er hun snart 3 og elsker tur-sekken sin, tidløs, lett og god å bære.

Skrevet

Vi har ikke sekk til vår på 16 mnd. Ekstra skift ligger i barnehagen fast. Og annet fraktes under vogna...

Skrevet

Det er som jenny penny sier over her. Jeg kjøpte en bra sekk til sønnen min, for dem bruker sekken ganske mye på tur og slik. Og dessuten så kan han ha den sekken i noen år til.

Skrevet

Vi har berganssekken til tuppa på 20 mnd, hun trenger den vel i grunn ikke enda, men det er en god sekk! Sitter veldig fint på henne og har gode postringer. Neste år begynner de vel å skulle gå på tur å da blir nok den sekken god som gull :)

Skal man først kjøpe en sekk så er det sikkert ok å kjøpe en som er bra med en gang! Og berganssekken koster ikke mer enn rundt 300 kr tror jeg (fikk vår i gave)

Skrevet

Eg kjøpte bergans til min eldste da han begynte i bhg. Har ikkje angra eit sekund på det.

Liten sekk, men utrulig kva eg får oppi den hehe. Tar dress og sånn utenom da. Grei for dei små å bære sjølv når bh er på tur også. Har sett ein del små med sekker som er ergonomisk ukorekte, som ikkje henger på. Dreper litt gleden med å være på tur for dei små da.

Nå er det minsten som bruker den i bh. Han er tredje som bruker den. Den er godt brukt, men ser like fin ut og er ikkje slitt i heile tatt.

Så fordelt på så mange års bruk og så mange unger så er den egentleg verdt dei ekstra kronene ja.

Greit med nøytral farge med tanke på arving ;)

Skrevet

Du får ikke plass til matboks og alt av skiftetøy i en liten berganssekk uansett. Kjøpte en jeg, når min ett-åring begynte i bhg. Er nå snart tre, og den ligger fortsatt ubrukt i skapet.

Skrevet

har og bergans, ikke for at han trenger det nå.. men den dagen de skal ut på tur og bære selv er det viktig at sekken sitter godt.. har selv vært på tur med under som har sekker som bare sklir ned på armene... dessuten kjøper jeg heller en sekk til 300 enn 2 til 150.. hadde en til 60 kr, den røyk rimelig kjapt.....

Skrevet

Tuppa vår fikk bergans sekk, den minste, av oss til jul . syntes den var så søt, og samtidig tidløs så hun kan bruke den når hun blir eldre.. nå kommer vi til å putte matpakke osv ting som hun trenger til barnehagen når hun begynner der om 3 dager (wræææl)... hun er forresten snart 13 mnd... veldig stolt av den og synes det er stas å gå rundt og bære på den, bare bare kort :-)

Skrevet

hun fikk en søt "prinsesse" aktig ryggsekk til å ha med klær ol..

det ER veldig staselig å få ha på sekken og bere den selv ;) selv for ei jente på 13 mnd ;)

Nå er hun 22 mnd, og fikk bergans i julegåve av sine besteforeldre..

(deilig,- plass til mye mye mer)

og denne sitter på ryggen, selv om vi "bare" har 20 meter å gå.. det er lang for en liten kropp og tungt som vil bere den selv :)

Skrevet

Her fikk junior Beckmann sin bhg sekk til jul. Den sitter veldig godt på ryggen (lik bergans sin) med reim over bringen slik at reimene ikke faller nedover skuldrene... Ha jo ikke prøvd den ut på tur enda, men han ha travet stolt som en hane rundt med den på ryggen på i jula..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...