Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva pakker dere tingene til sykehuset i? Jeg har omsider summet meg til å begynne så smått, men synes det virker som at jeg pakker utrolig mye! Men både meg og pappa´n skal jo ligge der i to dager, og jordmor sa vi måtte ha med klær til babyen til alle dagene... Så da blir det en del. Men jeg skal jo ikke flytte dit permanent, dog en skulle tro det når en ser på bagasjen min. Så hva pakker dere i? hvor mye har dere pakket liksom? Jeg har forsøkt å reise lettest mmulig - men likevel :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har pakket i en weekendbag fra Friis, men den er smekkfull nå, og da har jeg ikke pakket alt engang...Men får bare stappe resten nedi, kan jo ikke komme med en koffert akkurat, hehe.. Jeg skal ha keisersnitt, så må ligge på flermannsrom (grøss..) og sambo må sove hjemme første natten. Dagen etter får vi forhåpentligvis flytte over til hotellet. Så han får pakke det han skal ha i en liten bag eller sekk. Synes det er veldig vanskelig å vite hva jeg trenger, særlig til babyen. Og har virkelig ikke pakket mye til meg selv, heller litt for lite er jeg redd.. Blir helt stresset jeg! Kan ikke noen bare gi meg en fasit??!!?

Skrevet

Har ikke pakket den ennu, men har liste klar.

Slipperser

Morgenkåpe

Toalettt veske

2 av hvert sett med klær til meg selv (bukse, genser, singlet, sokker, truse)

Kamera + lader

Mobil + lader

Hentesettet til babyen og bilstol får komme dagen til avreise:)

Skrevet

Kommer til å pakke alt i en bag:)

Skrevet

Har forresten pakket morgenkåpe, slippers, tre bodyer og hentesett til babyen, to bukser og tre topper til meg, og undertøy.. Så mangler toalettsaker, bok, ipod og kamera..og sikkert noe annet jeg har glemt... Aner ikke om det er nok eller for mye eller hva det er..

Skrevet

Jeg troppet opp med to Gucci bagger;)

Skrevet

Huff... vi håper at vi skal få med oss alt i første runde, så pappa´n slipper å reise hjem for å hente mer ting. Vi har nemlig ikke bil så det er greit å slippe det, for det kommer evt. til å ta litt tid og jeg synes det er kjekt å ha sambo der sammen med meg den tiden vi er der, istedenfor at han skal farte hit og dit i taxi :)

Har pakket tre t-skjorter, amme-bh, toalettsaker (i sånn mini-format; har hamstret "vareprøver" den siste tiden :P) amme-innlegg, sokker og truser. Skal kjøpe ny treningsbukse, og kommer til å reise inn i den - og gå med den mens jeg er der, så gidder ikke ta med flere bukser. I tillegg må jo sambo ha tøy, og så noe "fødefòr" til oss begge. Og så var det baby da; klær til de to første dagene sier meg jo ikke mye - er umulig å si hvor mange bodyer som kommer til å gå... Føler jeg pakker så innmari mye..og mangler sikkert masse enda. Har pakket i sånn trillebag; men der er langt ifra plass til alt..

:o

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...