Gå til innhold

bare meg som gleder meg til fødselen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg hadde en meget fin opplevelse med første mann i fjor, å syntes ikke d var så værst å føde. hadde ingen smertestillende. og hun kom på 2 timer, jeg gleder meg til neste fødsel, fordi jeg syntes det var en herlig opplevelse. ingen ting å grue seg til dere førstegangsfødende sier bare jeg=)

Videoannonse
Annonse
Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Jeg gleder meg MASSE!!! Blir veldig spennende, da... Ønsker meg en sånn fødsel som du beskriver, Litjtupp! =)

Skrevet

da får vi håpe du får det da=) det var helt fantastisk. sier ikke at d var godt altsåh, men det var ikke så vondt at jeg trodde jeg skulle dø å sånn som mange andre sier. men det var hardt arbeid. men gleder meg masse til neste gang. da er det bare meg og sambo. tenkte jeg skulle prøvve å føde i vann denne gangen=)

Skrevet

Det er ekstremt forskjellige opplevelser av det å føde så jeg tror det er sundt å grue seg litt bare man ikke lar det ta overhånd. Man kan være kjempe heldig mens andre kan være veldig uheldig. Når jeg sier det er sundt å grue seg litt, så tenker jeg egentlig på at det ikke er dumt å ta i betraktning at uforutstte ting kan skje. Å forberede seg litt er nok ikke dumt.

Gjest dagdrømmer
Skrevet

Hadde også en kjempegrei førstefødsel, så jeg har gledet meg jeg også! Men nå begynner jeg å bli litt mer spent, vet litt mer hva jeg går til tross alt. Og da skjedde alt så fort, rakk ikke å tenke, mens nå føler jeg at alt kan skje når som helst, til tross for noen uker til termin.

Og likevel så kan jeg knapt vente...=)!!!

Skrevet

Jeg gleder meg noe enormt!! :)

Er førstegangs, og har lest side opp og side ned her inne om alt som har med fødsler å gjøre, det har tatt mesteparten av "det skumle" med fødsel bort.(Så tusen hjertlig til alle som har delt sine fødselopplevelser her inne!) Jeg er helt forberedt på at det blir en smerte jeg ikke har kjent maken til før, men jeg er klar til både den og alt rundt, mest av alt å få møte lillegull.

Jeg kommer sikkert til å bli mer nervøs og kjenne mer på "gru seg"-følelsen når fødselen har startet, men frem til da går jeg bare og gleder meg.

Skrevet

Jeg gleder meg masse!! Har ikke gruet meg en dag, og alle disse skremsels innleggene bryr meg faktisk ikke. For alle fødsler er forskjellige. :) Blir spennende å se hvordan kroppen min takler det. :)

Og nå er det ikke lenge igjen... I allefall ikke mere enn 5 uker, men det kan også skje i morgen... :)

Skrevet

Jeg gleder meg også masse... Gruer meg ikke en plass.... Blir en spennende opplevelse og fantastisk :o) Gleder meg til å treffa lille tulla våres....

Skrevet

Jeg hadde en jævlig vond fødsel sist men gleder meg litt uansett

Skrevet

Jeg gleder meg masse til tross for noen dramatiske opplevelser sist.

Skrevet

Er tredjegangsfødende, og gruer meg nok litt til denne fødselen pga dårlig erfaring fra sist. samtidig så vet jeg at all smerte er verdt det, og at kroppen min takler det, selv om jeg ikke tror det selv der og da.

Nå har jeg 10 dager igjen til termin og merker jo at det er litt flere tanker rundt dette med fødsel. Men det er vel uansett ingen som regner med at det å presse en baby på rundt 4kg ut går smertefritt for seg?!

Må legge til at jeg har greid meg/ikke rukket smertelindring under de to forrige fødselene. Så det er klart at det kunne ha forløpt seg anderledes

Skrevet

Jeg gleder meg også masse, selv om en aldri vet på forhånd hvordan ens egen første fødsel vil bli. Man får jo en sann fin premie når man er ferdig.... Og jeg blir mamma :)

Skrevet

Jeg gleder meg som bare det!!!

har aldri født før, men som jeg gleder meg!

Skrevet

Jeg gleder meg også. Syns det var utrolig spennende og det er jo et adrenalin-kick da!

Skrevet

førstemann min var 4120 g, å 53 lang, å 37 cm rundt hode. men det gikk fint for det. revnet ikke å ble ikke klippet. så jeg håper at denne går like fint! er mest redd for revning jeg egentli, eller å bli klippet. håper denne bebin blir litt mindre!

Skrevet

jeg gleder meg også kjempe mye :) hadde en helt grei fødsel sist,vondt er det men alt blir så fort glemt når man får den lille på bryste :) det å føde er en ubeskrivelig fin opplevelse!

Skrevet

Jeg gleder meg kjempemasse! Vet at det blir vondt, men så kommer det noe så uendelig godt utav det! Og så er jeg så lei av å være så stor nå!

Fine jenta mi - gleder meg til å møte henne!!

Skrevet

Jeg og gleder meg kjempemasse, selv om de to tidligere fødslene mine var helt forferdelig.

Men er forberedt på at alt kan skje, keisersnitt osv.... Spennende blir det uansett:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...