hekrimamma Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Er nok ikke helt det, men jobber ganske mye og har relativt god lønn. Men sliter selvfølgeig med dårlig samvittighet. Hvordan er det med dere andre, synes dere det er ok å jobbe forholdsvis mye når barna er små. Jobber selv ca 45 - 50 timer i uken. Er jo ikke veldig mye, og forsøker å jobbe lit på kveldene, slik at jeg tar fri ettermiddagene og har dette med mine 2 små. Har mulighet til å jobbe hjemmefra, så da tar jeg igjen litt tid med dem og jobber når dem sover. Merker det sliter litt på kroppen innimellom, men kunne ikke tenkt meg et liv med mindre jobbing, tror faktisk ikke jeg ville trives med det. Prøver å reise litt når vi har fri slik at vi får kvalitetstid sammen. Noen andre som jobber endel og liker det?
hysterika Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Åh, jeg jobber veldig mye, men kan ikke se for meg at noe skulle vært annerledes. Jeg har eget firma, og jo mer jeg jobber, jo mer tjener jeg. Dessuten liker jeg jobben min veldig godt. Men det sliter jo på kroppen og samvittigheten, jobber nok litt mer enn deg i uka. Jeg syntes det var lettere da jeg bodde i utlandet, der jobba "alle" mye, og det var ikke noe man ble kritisert for i like stor grad som i Norge. Jeg har to barn, og flere blir det ikke. Må konsentrere meg om de to jeg har - og jobben min!
M-N & sassy-susie Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 jobbe gjennomsnittlig 40 timer i uka på jobb.. å i tillegg noen timer kontorarbeid hjemme på søndager... mye dårlig samvittighet.. men trøste meg med at en dag har eg kanskje enda bedre arb tid enn no... man må ofre litt... skal være sagt at snuppa ikkje lid noe nød likavell.. e heller venna å det sosiale det har gåt utover..
IBO<3 Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 40 timer i uken er jo ganske normalt da, en vanlig arbeidsuke er jo på 37,5 timer!
hysterika Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Men du jobber jo bare vanlig fulltid, det trenger du vel ikke har dårlig samvittighet for! De aller fleste mennesker jobber jo!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå