Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Jeg har i hele dag hatt små vondt i magen og ryggen. Magen er hard og ubehagelig... Men jeg har vært syk de siste dagene, og har en del "luft" i magen.. Kan dette være årsaken? Eller er det tegn på tidlig fødsel?? noen som har opplevd det samme? Er 27 uker på vei...
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Jeg har hatt d lignende, og d kan være pga luft, men vanskelig å si for meg. Hvis du er redd er d jo bare å ringe føden, de kan bedre hjelpe deg om du forklarer symptomene for dem.
mamma til 2 små:=) Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Jeg har hatt det likt som du beskriver...det var faktisk kolikk....veldig vanskelig å skille fra rier!!
ingrid-84 Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 hvis magen vekselvis strammer seg og så slapper av, er det kanskje kynnere, men kan også være for tidlige rier... ville ringt føden og snakket med dem hvis jeg var deg, om ikke annet så for å bli beroliget..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå