Gå til innhold

LOTH!

Meg + 2 prinsesser

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hihi,måtte bare sjekke om det gikk:P Dårlig humor en søndagskveld.

DU! Er de små sommerfuglene fine? Lurer på om jeg må ha noe sånne også som jeg kan feste litt rundt vinduet feks, hmmm.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet du....jeg må sjekke om vi faktisk fikk dem hehehehehe går litt rundt i jula her vet du:)

Nice humor hehehe

Skrevet

Heheheheehe! Har tellinga gått rett i skolten på deg? Ihihi! Må du i butikken for å sjekke det da eller? Til uka?

Skrevet

noen av oss jobber i morgen faktisk hehehe var bra du minnet meg på det for jeg tror ikke vi fikk dem. Må derfor sjekke fakturaen jeg har betalt i morgen:)

Skrevet

Markelig:| Får du de kjapt inn tror du? Greit å ta alt i samme smøla..

Skrevet

jeg sjekker i morgen og har jeg de ikke og de ikke står på fakturaen regner jeg med at de er utsolgt. Står de derimot på fakturaen må de jo ha glemt dem.....gir deg beskjed jeg søta.

Skrevet

bryt meg inn her... va å sjekka ut di sommerfuglan tiligere idag... kan di festes på veggen??? å kan man kombinere med di store, eller e dem veldig ulik??

Skrevet

Det er tapet lim på de små også, akkurat som de store..

Jaa! Gi beskjed! Fasen basen.

Skrevet

Juhuuuuu! Men jeg får fortsatt ikke bestilt dem, det blir hestene? Hehehe! Har du tamburinen da, og rytmeinstrument? Og tromme?

Skrevet

Fækkitt da! Jeg får ikke lagt noe i handlekurven jeg. Kan jeg sende mail eller, med bestillingen på?

Skrevet

Bare dytter litt jeg;)

Skrevet

Prøv igjen hvis du gidder. Vet ikke hvorfor du ikke fikk det til, men jeg har slettet litt bugs så kanskje det går nå? Stikker ut en tur jeg.....må ha varetelling i dag og gruer meg som en liten unge:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...