Gå til innhold

trenger litt hjelp her!!:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal si opp bhg plassen til barna, gjelder det fra 1.-1 eller når som helst?

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

her er det fra 1. i mnd iallefall

Skrevet

ok..men hvordan kan jeg gjøre det da?

i denne mnd er jo den 1.en helligdag...og vi flytter den 1feb..

kan jeg levere oppsigelsen til bhg den 3.??

Skrevet

Du kan gå inn på nettet og si opp plassen fra 1.1. Så når hverdagen kommer, så ser dem at du har sagt opp plassen allerede fra da. Eller så kan du skrive et brev og gi det til bhg når den åpner.

Skrevet

om det går an å gjøre det på nettet nå så?! skal sjekke..:)

Skrevet

Og har jeg HELE personnummerene ,nei:/

Skrevet

Kjip, men da kan du bare skrive et oppsigelsesbrev for hånd, og ta det med til bhg når det åpner.

Skrevet

Ja, må nesten gjøre det da..Håper det går bra at jeg leverer det den 3.i stedet for den 1..

Men hvordan skriver jeg noe slikt da??

*blankhergitt*

 

Skrevet

Det tror jeg ikke blir noe problem, siden den 1. er helligdag. da jeg sa opp bhg plass, fikk jeg et skjema i bhg, for jeg er også veldig dårlig til å skrive slike ting.

 

 

Skrevet

Skriv et brev: Jeg sier opp bhgplassen til xxxxx i xxxxx barnehage fra 1 februar. Mvh xxxx og få det postlagt i morgen. Sørg for at det får stempel med 31/12 på. Ta en kopi og ta den med til barnehagen den 3. Hvis det er en kommunal bhg, så sender du den til barnehagekontoret, er den privat, sender du den til barnehagen det gjelder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...