Tommage♀♂ Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Bare en liten en! Åh, det hadde vært deilig! Da skulle jeg kost meg med den fra ende til annen. Men jeg bør ikke, og kan ikke, har ikke muligheten akuratt nå. Åh, hva skulle jeg vel ikke gitt for en sjokoladebit!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Åh, haha, sånne restriksjoner har jeg oversett hele jula til nå. Usjameg - kommer snart til å hente dem fram igjen, restriksjonene altså. Må bare spise opp det som er i skuffer og skap først *gjøre en hederlig innsats*... *ese*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå