Gå til innhold

Hva skal dere pynte dere med i morgen da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her tror jeg det blir et burgunderrødt skjørt, svart pen genser og svarte pensko.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal ha lang isblå kjole med åpen rygg, sølvsko og sølvveske :) skal i bryllup.

Skrevet

Den ene eller den andre sorte kjolen min. Etter mengden med twistpapir på bordet å dømme blir det nok den som er A-formet, ikke den som er figurnær, haha... ;o)

Skrevet

Jeg ska ha et blått olaskjørt, svarte pensko og en svart pengenser :)

Skrevet

Hvordan gikk det med brunfargen din?

Skrevet

Fikk en sånn intens lyst til å kjøpe en paljettkjole eller noe til morgendagen.. men det blir nok ett engangsbruk.. så jeg tror jeg lar lommeboken min få hvile imorgen ;-)

Tenker jeg tar på meg en brun tights, gullstrømper og en brun litt lang t-shirt med gull/brinse skrift på med store bokstaver :) FRÆSH!

Skrevet

Ha ha ha:-)))))) *ler* I morgen tidlig er magen krympet igjen:o)

Mami: Hvordan går det med brunfargen?? Nyyydelig kjole du skal ha på deg i morgen....

Skrevet

det blir nok ett skjørt med høyt liv, bluse og støvletter. skal på hytta så orker ikke pensko:o)

Skrevet

Vi skal i et selskap med en hel hurv med unger i alderen 2,5-8 år, så her blir det mer praktisk tøy, hehe. Svart bukse og svart/sølv topp som er A-formet (litt av samme grunner som JoSoMamsen, hehe). Hvis jeg bare finner en bh som passer - fant plutselig ut at de jeg pleier å bruke sannsynligvis kommer til å vise litt i det ene "hjørnet" av utringningen... Uaiks!

Skrevet

Kommer helt an på hva jeg skal.. og om jeg gidder å pynte meg i hele tatt...... sukk......

Skrevet

Tror ikke jeg gidder å pynte meg i morgen.

Skrevet

Brunfargen? joooda, ser ut som jeg har en eller annen smittsom og grusom hudsykdom ;) tror nok jeg vil bli sittende mye alene i morgen ja haha :)

Skrevet

Har ikke peiling egentlig... Men regner med det blir det samme som julaften.. Svart skjört og svart topp.. Helt enkelt..

Skrevet

Ettersom det er bare meg, mannen og junior som skal være sammen,så vet jeg ikke om jeg skal pynte meg noe kjempe masse...

Skrevet

Klær, får se i morgen hvilke av de slitte og stygge klærne jeg velger blant. Regner med jeg tar noen som er rene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...