Gjest Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 (I tillegg til 3 andre smykker) Armbånd, smykke med et anheng og et smykke med flere anheng i sånn smykkeserie med rosa hjerte m/gull. fikk også et smykke til i samme serien som har hvitt hjerte... Så da har jeg 3 smykker i den serien, pluss 3 til. Ville dere byttet det hvite? haaater å bytte gaver, føler meg så utakknemlig...
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Hvrfor er du utakknemlig fordi du bytter noe du som ikke vil bli brukt...? ( siden du har så mange regner jeg med det vil bli lite brukt) Er vel bedre å bytte til noe som passer dere bedre.....?
snurkle Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Jeg hadde byttet uten å tenke mer over det, blir heller ikke lei meg om noen bytter det jeg har kjøpt. Når man får mye så likt er det vel ganske selvsagt at noe blir byttet..
Hanne31 Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Vet ikke helt jeg. Gaven er jo til babyen, men dersom jeg hadde fått to like så hadde jeg iallefall byttet et. Tror ikke jeg hadde hatt samvittighet til å bytta. Hadde vært kjedelig dersom giveren hadde spurt om babyen hadde brukt det.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 hehe... "så fikk jeg.." er det ikke babyen sine presanger? ;o) ja, ville ha bytta det hvite... eller hatt halvparten av smykkene rosa, og halvparten hvite.. så det er litt forskjellig å velge mellom:o)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 Jeg hadde helt klart bytta.
Stor_smil Skrevet 30. desember 2007 #7 Skrevet 30. desember 2007 Haha (ikke deg jeg ler av !!), men jeg kom til å tenke på at når det gjelder akkurat det "problemet" så er jeg glad jeg har gutt... *fnis*!! Men til saken... jeg syntes det er HELT OK når folk bytter gaver, det er jo derfor det som oftest ligger ved en byttelapp. Jeg kan jo ikke alltid vite hva personen jeg gir en gave til liker/vil ha eller får av de andre. Hadde jeg brukt lang tid på å lage en gave til deg, og du hadde ringt meg for å høre hvor jeg hadde kjøpt den, fordi du ville bytte den.. da derimot....*grrrrr* Hehe ;-) Kjekt med dåp ellers da??
Tommage♀♂ Skrevet 30. desember 2007 #8 Skrevet 30. desember 2007 Jeg trodde kanskje det var HI som hadde døpt seg jeg, hehe;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå