Gå til innhold

Må bare anbefale...

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den beste boka jeg til nå har lest - for et fantastisk språk, for en fengende historie!!!

"Vindens skygge" (døll tittel, men likevel) av Carlos Ruiz Zafón!

...måtte bare si det, jeg som ikke klarer å sovne om kveldene fordi jeg bare "må lese litt til" :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja den er fantastisk:)

Nettopp lest "Den Mørke Materien"- hele triologien, fikk den i julegave.. Sææær men BRA!!!!!

Skrevet

Roman, ja, ikke typisk krim, men "store" mysterier underveis :o)))

Skrevet

Vindens skygge er en av mine favorittbøker, den kommer jeg til å lese igjen flere ganger i mitt liv!! Fantastisk!!

Skrevet

Nydelig bok, om det går an å si det:) Jeg visste ikke at det var oppfølgere?

Skrevet

Den er så fin!! På en måte vil jeg lese den ferdig i en fei, mens på den andre siden så må jeg "spare" litt for å ha noe å kose meg med også :o)

Skrevet

Da må jeg bare anbefale : Marlen Haushofer-Veggen. Ikke lik vindenes skygge i det heletatt, men en utrolig merkelig bok med fantastiske natur og dyreskildringer og et kjempestort mysterium. Alle bokormer bør lese den:)

Skrevet

Oj, leste litt på nett og den hørtes ut som noe jeg må fortsette med, takk for tips!! :o) Må bare lese "når man skyter arbeidere..." først. Leste første 4 sidene, og til tross for det som er skrevet på baksiden ble jeg plutselig veldig nyskerrig!!

Skrevet

he he he...."vindens skygge" har jeg lest. Søkte nettopp på bokklubben og leste hva boka gikk utpå. Og fant ut at jeg har lest den.

Gjest Lille jenta mi
Skrevet

Så litt spennende ut ja. Selger de den i vanlige bokhandler foretninger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...