Gå til innhold

Bevegelse HELE tiden :S


mie82 6/2-08

Anbefalte innlegg

Vet det hadde vært værre om det ikke var noe bevegelse, men det blir veldi slitsomt i lengden... Og kombinert med en mage som er hard 80%av dagen så blir det nesten uutholdelig:P

 

Flere som har det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg har en suuuuper aktiv nurk i magen som aldri er i ro( ewr nå i uke 33)...noen ganger kan det virke som om den har spasmer...og de herjer heeeele natta og jeg våkner hvert 15 min pga bevegelser og at den har funnet blæra mi og bruker den som trampoline...

Det er jo positivt at det er mye liv for da har fosteret det bra og får næring og oksygen.

Men når man er stor og kanskje vil slappe av eller sove så kan man bli litt lei av den herjinga i magen all day long. Har prøvd å synge, massere men da blir den bare mere aktiv som om den liker å gi respons...

Mamma`n min fortalte meg at jeg var aktiv hele svangerskapet hennes men var veldig rolig og sov mye da jeg kom ut....så kanskje vi får det rolig når den kommer ut;)

Er jo lov å håpe:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg veldig igjen. Det startet for ca en uke siden. Etter det har jenta vært aktiv hele dagen lang. Det er koselig i perioder når det er forsiktige bevegelser, men så har du også de voldsomme sprellene og sparkene som gjør det ubehagelig igjen. Men man må vel bare være glad for at det ikke er andre veien, at jenta er helt stille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er også den lille frøkna i bevegelse "hele tida", ihvertfall så lenge jeg holder meg rolig. Hvis jeg er i bevegelse kjenner jeg sjelden noe. Dette er en ny opplevelse for meg =) Fikk en sønn for fire år siden og han kjente jeg "aldri" noe til. Det var førstemann så da visste jeg ikke bedre, hadde de to svangerskapene vært byttet om hadde jeg konstant vært engstelig for at noe var galt. Sønnen min tok til gjengjeld igjen etter at han ble født, da var han en livlig krabat. Først tre måneder med kolikk også to år uten nattesøvn etterpå =) Er derfor veldig spent på hvordan det vil bli etter fødselen denne gangen, håper at hun har turnet fra seg inne i magen før hun kommer ut. Har ihvertfall hørt andre si at barn som er aktive i magen blir veldig rolige når de kommer ut, så da gjenstår det bare å se =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...