Gå til innhold

Er det Reimatec som er å anbefale?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er jo Reima fan nr 1. Nå finnes det også noen som tåler tørketrommel:) Bra priser på den danske siden hvis du slipper toll.

Skrevet

Jeg har reimatec til min 4 åring, og synes de er greie for da blir han ikke våt. Her hvor vi bor er det skiftende vær, kan fort gå fra -15 til + 5 enkelte dager.synes reimaen er god på slike dager. Synes det er unødvendig å ha så dyr dress når barna bare er rundt året. Men fra 3 og oppover (hvis dere er mye ute)

Skrevet

Ja. Du hadde jo dessverre ingen i riktig str igjen... :)

Skrevet

Jepp! :-)

Som styreren i ungene sin barnehage sa (sånn ca, husker jo ikke akkurat ord for ord, men omtrent slik) da hun fortalte meg at hun ble så oppgitt over debattene om slike dresser hvor de som ikke valgte Reima sa om seg selv at de var vel dårligere mødre da, "Nei overhode ikke dårligere mødre, bare ikke så smarte, for med Reima har du alt du trenger i en dress og den kan attpåtil gå i arv eller selges igjen fordi den holder så bra, du sparer jo faktisk på det i lengden og den er den beste jeg har vært borti så langt i tillegg." Hun har jobbet i barnehage i 15 år.

Skrevet

Jeg elsker troll :)

Skrevet

Wow! Det var jo billig!!

Men hvordan er str? Jeg har ingen erfaring med reima,men tenkte nå å kjøpe en dress.

Vil en dress i str 104 passe til en normalt bygd gutt på 3 år og 2 mndr?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...