Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 .. legge handa si på magen å kjenn på de deilige sparkene fra de små. Nyt det å være alene, se dere selv i speilet å vær stolt! Kos dere for hver dag som går, og gled dere over livets vidunder som vokser inni dere. Lillejenta mi er nå fem uker gammel å jeg absolutt forguder henne! Men jeg må si at jeg savner det å gå rundt gravid. -trass i nedpress, kynnere, bekkenløsning og halsbrann. Nå ligger lillejenta vår å sover og jeg nyter det å få slappe av, men savner å ha henne her ved min side.. hehe.. rart hvor glade man blir i de små. Men uansett; gled dere over magen dere har, kos masse med den å nyt hver dag som går trass i at en ikke klarer å vente til å få babyen ut! *godt nyttår*
~falck~ har fått baby! Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Så flott innlegg:)) Skal gjøre akkurat det... Godt nytt år til deg også =)
wilma<3 Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Ja, d må jeg tenke på når jeg går her sliten og med bekkenvondt, og helst vil bli ferdig... Tiden etter de er født bare flyr unna og vips er de ikke baby lenger heller! Men nyt den tiden du har nå me din lille og, jenta mi er 4 nå og den tiden er gått altfor fort!
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Jeg vet... sukk! Det var fine ord Happy girl ) Men det er så vanskelig...skal legge ordene dine på minne og ta dem fram når tiden går baklengs! Lengselen etter å få møte den lille og holde henne trygt i mine armer blir så mye vanskeligere når man går på overtid...men plutselig er disse dagene borte...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå