grå :) Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 hvorfor er det så mye heftigere ånder i usa enn i britannia eller norge i følge disse tv-programmene? må jo eksorsisme til og mye mer som skjer der. er ikke ånder bare ånder da? eller er døde folk i amerika så mye jævligere? det har jeg lurt litt på ja...
Mø schæl! Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Jeg må innrømme at jeg har lurt på det samme :-)! "Åndenes makt" her i Norge blir jo rene barne-TV i forhold til den amerikanske versjonen! Men alt er mye større Amerika, vet du...
Gjest Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Syns de overdriver litt i den am. versjonen.....selv om det kanskje var akkurat slik det hendte.
Gjest -<<- Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 Bigger is better, vett'u. Det er ellers litt fornøyelig hvordan alle sånne reinkarnasjonsvåseprogrammer, også norske, omhandler folk som var prostituert i Roma eller dronning i Frankrike og denslags, og som dermed får en artig tur på kjøpet. Sjelden med tidligere tjenestepiker fra Laksevåg, lissom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå