Gå til innhold

ånder og nasjonalitet


Anbefalte innlegg

Skrevet

hvorfor er det så mye heftigere ånder i usa enn i britannia eller norge i følge disse tv-programmene? må jo eksorsisme til og mye mer som skjer der. er ikke ånder bare ånder da? eller er døde folk i amerika så mye jævligere? :)

 

det har jeg lurt litt på ja...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må innrømme at jeg har lurt på det samme :-)!

 

"Åndenes makt" her i Norge blir jo rene barne-TV i forhold til den amerikanske versjonen!

 

Men alt er mye større Amerika, vet du...

Skrevet

Syns de overdriver litt i den am. versjonen.....selv om det kanskje var akkurat slik det hendte.

Skrevet

Bigger is better, vett'u.

 

Det er ellers litt fornøyelig hvordan alle sånne reinkarnasjonsvåseprogrammer, også norske, omhandler folk som var prostituert i Roma eller dronning i Frankrike og denslags, og som dermed får en artig tur på kjøpet. Sjelden med tidligere tjenestepiker fra Laksevåg, lissom.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...