venter.nr.3 Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 å jeg er så babysjuk. har en datter på 11mnd. vil så gjerne sette igang, tar jo gjerne litt tid å få det til,.. hadde vært supert å fått et barn til, til jul neste år men tenker litt på jobben osv. har jo akkurat kommet tilbake.. så er jeg litt tankefull i forhold til at det blir så liten aldersforskjell mellom dem evt.. noen i samme situasjon???
jeg fant firkløvern Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Som du sier så kan det godt ta litt tid før du blir gravid igjen. Min var 18 mnd da jeg ble gravid med nr 2, og det ble jo bare litt jobbing før det var ny permisjon (ble jo sykemeldt også, så ble jo en kort visitt på jobben) men synes det har gått veldig bra. De storkoser seg sammen,, og nå har jeg lyst på en til men har bestemt med for å heller prøve til sommeren. Gleder meg.
Mrs. Bouquet Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Jenta mi er også 11 mnd. Vi har også lyst på baby igjen nå. I motsetning til deg har jeg ikke begynt i jobb igjen, men sagt opp for å være hjemme. Tror nok den første tiden kan være tøff med tanke på aldersforskjellen, men etterhvert vil de jo ha mye glede av hverandre (kommer selvfølgelig litt ann på personlighet). Syns ikke du skal ta hensyn til jobben når det gjelder familieplanlegging.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå