Gå til innhold

alene... (langt innlegg)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg så alene.. har en samboer som er kjempe flott! men ingenting av det jeg gjorde før eller har lyst til har jeg ikke ork til..så jeg føler at jeg snart ikke har noen venninner igjen. Jeg er den ''eldste'' av gruppa og den eneste som skal ha barn for første gang(ingen andre har barn),har liksom på følesen at de ikke gidder å ta kontakt for jeg ikke kan være med på ting som før. Det er litt slitsomt å føle at jeg går oppå kjæresten til en hver tid. Nå sitter jeg alene på datarommmet mens han har venner på besøk,ikke av de sosiale typene når de er på besøk,, spiller xbox...jippi! Det som gnager meg mest er at jeg ikke har lyst til det jeg pleide å gjøre før,har på en måte vokst fra det for øyeblikket.. og siden jeg ikke har ork til noe annet enn jobben min så finner jeg meg ikke ''nye'' venner heller..

Dette var bare noe jeg måtte få vekk fra hodet ;) ble litt langt men;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Hvis det er noen trøst så tror jeg det har å gjøre med hormonene som raser i kroppen.. Husker da jeg var gravid første gangen så mistet jeg helt interessen for jobben, som jeg var veldig engasjert i før..

Det er lett å tenke at de andre ikke gidder å ta kontakt med deg.. men kanskje er det du som likesågodt kan ta kontakt? Du tenker sikkert litt derpessivt nå.. og da er det lett å få seg til å tro det verste..

Hvis du, som du skriver, ikke har ork til noen ting så må du bare godta det! Ta ting i ditt tempo og tenk at det kun er for en periode.. Nå vet jeg ikke hvor langt du er på vei da, men jeg har hatt lite energi i 1. og 2. trimester hvert svangerskap.. og så kommer det seg igjen..

Kanskje du kan invitere ei venninne hjem til deg? Så slipper du å komme deg ut.. eller dere kan gå ut og spise.. så slipper du å lage mat.. eller dere kan gå en tur sammen.. frisk luft og litt mosjon gir faktisk mer energi!

Tja, vet ikke om disse rådene hjelper jeg.. Lykke til! Husk at det går over og at premien er stor!

Skrevet

Hei.

Føler det på veldig lik måte selv, så du er ikke alene!

Spesielt nå i julen med masse fri og mye tid til tanker har jeg følt meg veldig nedfor...

Føler at jeg mister venninnene mine og at ingen gidder å ta kontakt lenger. Er veldig lei meg og skuffet over dette.

Men tror nok det er mye sannhet i at hormonene spiller en stor rolle her og man blir ekstra sensitiv på alt og alle.

Håper ting blir bedre både for deg og meg, vi får prøve å møte det nye året med positivitet...

Klem til deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...