Gå til innhold

Hadde dere reagert dersom.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

mannen hjalp en tidligere flørt med noe uten å fortelle deg om det? Gått bak ryggen på deg og prøvd å skule det så godt han bare kan.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde blitt forbanna hvis han hadde skjult det for meg med vilje, fordi jeg da hadde tenkt at han skjulte noe mer....

Men hadde han gitt beskjed om hva han skulle så hadde jeg ikke nektet han det....

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg vet av erfarng, at sambo har valgt og ikke si noe, fordi han har visst hvordan jeg ville reagere, MEN, nå har han lært at det er best og si fra på forhånd.

Jeg hadde klikka i vinkel, dersom han hadde hjulpet xen med noe, uten og si det til meg, og så prøve og skjule det, ja

Skrevet

Spørs nok hvordan og hva det. Men tror nok ikke jeg hadde reagert så veldig, om han ikke med vilje hadde gått bak min rygg.

Han snakker og besøker sine exer og flammer i ny og ne, noen ganger vet jeg det andre ganger ikke. Jeg stoler på han, så han får styre sitt løp hva han gjør eller ikke gjør. Han deler også det han har lyst til eller syns jeg trenger å vite. Og jeg har ikke behov for å vite alt. Jeg har det akkurat på samme måte med mine exer.

Vi gjør ikke noe vi vet den andre ville ha reagert på. Vår lille leveregel. Og med den så har vi det strålende fint sammen.

Skrevet

Det kommer helt an på mannen, dama og situasjonen. Om det var MIN mann, så hadde jeg ikke reagert. Men jeg vet ikke om jeg hadde hatt din man...

Skrevet

Jeg hadde ikke reagert på at mannen min hadde hjulpet dama.

Jeg hadde ikke reagert på at mannen min hadde hjulpet dama uten å fortelle meg det.

Men om han hadde prøvd å skjule det bevisst, hadde det kanskje vært noe annet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...