♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Høygravid er 40 dager igjen Fødeklar er 12 dager igjen
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #4 Skrevet 30. desember 2007 oki takk...jeg trodde det var 3 uker før jeg
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Ikke for å være helt banan her men hvor mye er 3 x 7 ?
Kakebakesøte Skrevet 31. desember 2007 #8 Skrevet 31. desember 2007 Tror hun greier å regne ut hva 3x7 er, men ser du på når tid innleggene ble skrevet så er de omtrent samtidig. Hun som skrev "fødeklar er fra 21 dager", hun postet det nok i det øyeblikket hun som lurte på når man er fødeklar gikk inn for å svare på innlegget. nettet er vel finurlig. Men jeg visste altså ikke at det var noe som ble betegnet som fødeklar jeg, annet enn på folkemunn. For jeg har følt meg fødeklar i evigheter
mamma til 2 små:=) Skrevet 31. desember 2007 #9 Skrevet 31. desember 2007 Jada jeg bare svarte fort og gale...fatte at hun kunne regne det selv men forsto ikke ironien med en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå