Gå til innhold

Noen som har hatt ekle flyopplevelser her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da på nødlanding eller noe annet skummelt. Selv har jeg aldri opplevd noe skummelt, men har heller ikke flydd så veldig mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja..

Taksa (skrives det sånn?) utover, og begynte komme opp i litt fart... Brått ser vi flammene stå ut av motorene på ene siden.. Heldigvis fikk de bremsa ned og kjørt tilbake.. Tenk om det hadde skjedd litt senere..

Skrevet

Vel, ikke noe SÅ dramatisk, men for meg som ikke er spes. gla i å fly, så var det skummelt nok. Hadde vært på sydentur i Hellas, og på vei hjem var det dårlig vær, masse vind, regn, lyn og torden. Når flyet hadde begynt å forberede landing (begynt å gå nedover så vi så bakken), gikk pluselig strømmen i kabinen, så det ble helt mørkt!! Var ganske skjelven da ja... pga. været ristet det også i hele flyet. Gikk ett minutt tenker jeg før det ble lys igjen. Var veldig glad når flyet var trygt på bakken :)

Skrevet

Piloten klarte ikke å lande engang, så vi måtte fly til en annen flyplass å lande der... Når vi kom dit bestemte piloten seg for å snu å prøve allikevel..

Var BRA nervøs da kan du si. Var en som besvimte i gangen der og greier!

Skrevet

Hvorfor klarte ikke piloten å lande? Det er vel ikke noe du øver deg på med et fly fult av folk???

Skrevet

Bare veldig ille turbulens og veldig ille vær o.l. ikke noe sånn kjempe alvorlig, men ene gangen begynte flyvertinnen å grine :-S

 

Mamma har vært med på nødlanding, men det var ikke så dramatisk egentlig, alt gikk fint :)

Skrevet

Det var pga. dårlig vær og innskrenka rullebane...

Skrevet

Tja, det hender jo at været setter en stopper for et landingsforsøk. Det gjorde det engang vi kom fra Amsterdam. Jeg var klar for å reise et annet sted, men piloten spurte ikke meg. Så det ble en skikkelig actionlanding, ja...

Skrevet

Jeg var språkreiseleder i england en sommer. Hadde ca 15 elever med meg på flyet hjem til norge.

Vi skulle til å lette i england da flyet plutselig bråbremset så det hylte i bremsene (flyet har jo stooor fart når det skal lette) og vi hang i stolbeltene. DET var skummelt det.

FLyet stoppet opp og mange var blitt så redde at de grein. Jeg syntes det var skikkelig ekkelt siden jeg hadde ansvar for disse elevene...

 

Grunnen til at vi hadde bråbremset var at et lys i cockpiten plutselig hadde begynt å lyse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...