tina_mor Skrevet 30. desember 2007 #1 Skrevet 30. desember 2007 Usj......noen flere her med sambo på jobb julaften/Nyttårsaften??? Greier liksom ikke helt og venne meg til dette jeg....... Noen andre i samme situasjon....? hehe Ikke ment som et sutreinnlegg altså.... Klem Tina
Alba44 Skrevet 30. desember 2007 #2 Skrevet 30. desember 2007 Mannen min skal ikke jobbe, men ville bare sende deg en nyttårsklem, jeg, tina_mor! Kos deg med noe god mat, tenn lys og gjør det koselig rundt deg. Kanskje 1.nyttårsdag kan være deres kosedag?
Mammapudding Skrevet 30. desember 2007 #3 Skrevet 30. desember 2007 Jepp, samboern jobber i fra 16 i morgen og til 6-7 om morgenen 1.januar..Heldigvis har han mulighet til å ta fri til middagen, han kjører taxi og styrer det litt selv:) Hva jobber din med da? Min hadde fri på julaften, første gang på 3 år..herlig, selv om han sov langt på dag siden han hadde jobbet natt til julaften ;-)
tina_mor Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 30. desember 2007 åhhh takk så søte dere er... Men dessverre har han vært på jobb siden 1 juledag. Kommer en tur hjem ved midtnatt. På'n igjen imorgen tidlig til 2 dag nyttår Han kjører ambulanse og er fysisk borte på basevakt - Ja, det er litt spesielt synes jeg da hehe - var greit når vi ikke hadde snuppa, men er litt annerledes nå synes jeg.. Ble litt lei meg i sted,,,så jeg bestilte en storby tur til oss til våren jeg he he he- uff - var litt overilt kanskje hehe...men måtte bare...fikk superbillig tur da. Godt og ha dere her da jenter
Mammapudding Skrevet 30. desember 2007 #5 Skrevet 30. desember 2007 Hehe, høres jo koselig ut med storbytur da:) Du og jeg får feire litt sammen i morgenkveld over Dib ;-) Her også syns jeg at jobben hans var helt ok før vi fikk Leah, men nå er det tyngre. Han jobber jo så mye når han har kveldsvakt..da begynner han på jobb 15-16 og kjører til 6 neste morgen, og da sover han jo til 14-15 og rett på jobb igjen..så da ser vi han lite:( Er bedre når han har formiddagsvakt, for da jobber han fra 6 om morgenen til 15-16 og har hele kvelden sammen med oss:)
Alba44 Skrevet 30. desember 2007 #6 Skrevet 30. desember 2007 Tur til en storby høres kjempekoselig ut! Tenk på det i morgen, og gled deg til det ) Skal være hjemme i morgen og stikker nok innom her, så helt alene skal du ikke være vettu )
tina_mor Skrevet 30. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 30. desember 2007 Takk til dere !! koselig og høre Ja, vi får det hehe Ja, er laange dager asså, men sånn er det med skift!! Må bare "get used to it" Ja kan glede oss nå...tji hi..... KLEMMER fra oss
Jeenie Skrevet 30. desember 2007 #8 Skrevet 30. desember 2007 Sambo er på jobb... han dro 10 desember da, og kommer hjem rundt den 10.januar.. så han har gått glipp av den første julen til poden også... *sukk*
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2007 #9 Skrevet 30. desember 2007 Hei,min samboer skal også jobbe imorga. heldigvis har han fri på kvelden men skal jobbe den 1 og 2 nyttårsdag,så da blir han ikkje lenge oppe. så det blir mest bursdagsfeiring vi rekker å feire..og kose oss med våres sønn på 10mnd
tina_mor Skrevet 31. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 31. desember 2007 oi oi - ja det er litt spesielt ja:) Håper dere har hatt en koselig jul iallefall? Masse og ta igjen når han kommer hjem.. Hvor lenge er han av/på vakt da?? Klemmer fra oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå